Någon som saknar YZ 125 -03/05 i GBG?

Bananolja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2007
Hoj
YZ 125-07, CR250-96, CR125-96
Har sett en blå YZ 125 årsmodell -03-05 nånting åka runt på Göta älvbrons cykelbana och i centrum. Behöver inte vara stulen men verkar lite misstänkt att köper en 125a cross för 20-30 papp o kör som moped.
Den var original blå med vita sidkåpor, inga kylvingsdekaler utan småklistermärken överallt. Såg den idag em och i måndags eller tisdags båda gånger på göta älv bron.

Låter nästan som en av crossarna som stod där min motorcykel hittades. Där stod en 85kubikare och en 125:a. Och en svart moped. Alla uppenbart stulna, men polisen kunde visst inte göra nåt. Det är ett lätt liv de lever de där idioterna. :mad:

Låter nästan som en av crossarna som stod där min motorcykel hittades. Där stod en 85kubikare och en 125:a. Och en svart moped. Alla uppenbart stulna, men polisen kunde visst inte göra nåt. Det är ett lätt liv de lever de där idioterna. :mad:

Kan tänka mig att det är en av dem. Har du fått din fixad btw?

Nja den är halv-färdig, men motorn rasade andra gången jag körde den så jag har väl mer eller mindre tröttnat på skiten...

Blev inte mycket till renovering. Skulle hålla ändå, eftersom den inte lät illa eller så... Men tydligen inte. :mad: :gnissla :huvet

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back