någon som kan förvara min hoj?

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Måste plocka ner hojjen från morsan och farsan långt upp i de småländska skogarna så jag kan övningsköra på besten men behöver ju då såklart någonstans att ställa den. (bor i studentområde kan tilläggas och här vill jag minsan inte ha hojen :3freak )

Känner ni att ni har plats över eller vet någonstans där det finns så skicka gärna ett PM så kanske vi kan komma överens om något. Behöver inte kunna meka och så utan bara en liten ruta att ställa den på :)

finns inte ett jävla garage ledigt i stan ju :/ LKF hade t.o.m. fullt uppe i norra lund men jag kunde få en "smal plats" i gemensamt stort garage men törs man det?

Om man inte har garage på sitt bostadsområde är det i princip omöjligt att hitta i Lund. Såvida man inte vill pynta typ 1000:-/månaden...

herge skrev:
2075972 finns inte ett jävla garage ledigt i stan ju :/ LKF hade t.o.m. fullt uppe i norra lund men jag kunde få en "smal plats" i gemensamt stort garage men törs man det?

Behöver du bara förvara den och inte komma åt den på konstiga tider så har jag plats i mn verkstad ... men larm,vakter och lilla vovven släpper inte in nån om inte jag är här :D

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!