någon som kan El om möjligt på Rs 125?

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
:kocko Fan vilket jävla missköp Rs 125:an är det ju bara fel på, men dom är ju till för att lösas :tungan
jo det är så att kontakt mellan tanken och varningslampan på instrumentapanelen har gått sönder, jag och då är det en blå och en oragnesvart som går till tanken (hona, i kontaten) och sen från taken kommer det en svart (hane, som är förgrenad i två) jag vet emellertid inte hur det här ska kopplas då min kontakt har gått sönder... så jag hoppas någon här kan hjälpa mig med det... :kocko :näsblod :kocko :confused: :kocko :va

hoppas hoppas

OBS! tillfällig bild :D

Bifogat

• så ser det ut hehe.jpg
    så ser det ut hehe.jpg
    20.7 KB · Visningar: 57
Last edited:
hmmmm min bensinlampa lyser konstant =/ spelar ingen roll om d e nytankat eller soppatorsk :P.... men kan ju kolla hure ser ut ;)

Adde: Ditt problem är nog trasig givare, eller fuckade kontakter. Vid kontakten närmast givaren finns det förmodligen 3 pins. Ta en skruvmejsel och gör så de får kontakt, se om den slocknar. Om den inte slocknar när du tar bort givaren.

ÖÖÖÖ :confused: Bensin lampa :confused: Jag har ingen sån och har blivit väldigt irriterad att det inte finns :kocko Värför finns det inte på min :confused: Är det bara vissa årsmodeller som har :confused:

Rs typen skrev:
ÖÖÖÖ :confused: Bensin lampa :confused: Jag har ingen sån och har blivit väldigt irriterad att det inte finns :kocko Värför finns det inte på min :confused: Är det bara vissa årsmodeller som har :confused:

Är ju bara att lyfta på tanken så känner man ju hur mycket soppa som är i :)

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back