Någon som har batterier att låna ut vid Rörken?

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Jag kommer inte köra vid Rörken idag. Däremot tänkte jag åka förbi med bilen och knäppa lite kort. :tummenupp
Har bara ett problem... alla mina batterier ligger hemma på laddning. Är det någon som kan låna ut en bunt?
Det är vanliga stolek AA (eller LR6 tror jag de också heter) som jag behöver. Laddningsbara är ett krav då den äter vanliga rätt fort. minst 4 stycken behövs, men helst 8 så jag kan ta många bilder.

Annars har jag en fråga och det är om nya uppladdningsbara är laddade när man köper dem?

Kryptonit skrev:
Jag kommer inte köra vid Rörken idag. Däremot tänkte jag åka förbi med bilen och knäppa lite kort. :tummenupp
Har bara ett problem... alla mina batterier ligger hemma på laddning. Är det någon som kan låna ut en bunt?
Det är vanliga stolek AA (eller LR6 tror jag de också heter) som jag behöver. Laddningsbara är ett krav då den äter vanliga rätt fort. minst 4 stycken behövs, men helst 8 så jag kan ta många bilder.

Annars har jag en fråga och det är om nya uppladdningsbara är laddade när man köper dem?

Har med mig 8st färska till Rörken. Jag åker dit strax före 18.00.

Kryptonit skrev:
Kanon :tummenupp

(knäpper extra många posörbilder på dig) :)

Står i depån utan hoj ikväll. Räknar med regn så jag åker bil idag och fixar teorin och snackar skit istället.

Vi får ta en liten bakhjulsession sen i stället. Vill ha lite fina bilder på väggen hemma :)

Krypto: Tar med dig klistermärkena.

JoS skrev:
Krypto: Tar med dig klistermärkena.

Jupp, det fixar jag :tummenupp

Du behöver klistermärken, uppmuntring och sånt.
(Provkörde en Tiger i lördags så jag vet vad du går igenom) :tungan ;)

Men Krypto, vad skulle du upp på en tiger för?

har tyvärr inga batterier åt dig men det verkar ju löst sig så jag hoppas att du kanske kan ta några bilder på mig med, har ju ny hoj nu så jag vill gärna ha några bilder på den (medan den är hel och fin) :rolleyes:

3 uppsättningar uppladdningsbara.
tar med iallfall.. krisar det så kan du ju få låna, jag har ju fått låna av dig nångång oxå ;)

har för mig att när man köper nya uppladdningsbara så ska man gärna ladda upp dom först.. men de är inte helt urladdade.
/z

Kryptonit skrev:

När man köper nya uppladdningsbara batterier är dom ej laddade, annars
gäller inte datum stämpeln
när man väl laddat batterierna en gång så bör man ladda batterierna
regelbundet för maximal livslängd. om du inte får tag i batterier så ring mig
innan så sätter jag batterier på laddning.

Hasse
Allradio Ab Uppsala :tummenupp

Nu har jag fått två uppsättningar ouppladdningsbara av WestW. Förhoppningsvis så räcker de under kvällen. :)

Kan även passa på att nämna att det inte är meningsfullt att kika in på min sida sent ikväll för att se bilderna. Då jag helt saknar uppkoppling kommer de tidigast tisdag kväll, men förmodligen ännu senare.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna