Någon som handlat av pro-flo.com?

#acke#

Det spelar ingen roll vem som gör det...
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
CBR 900, XR600
Tänkte ge gammel XR:en lite kärlek i vinter och har hittat ett företag som säljer högkompskolvar, trimkammar, packningssatser mm. till humana priser.

Jag vägrar acceptera att det inte är värt att lägga pengar på skorven... älskar den :D

Företaget ligger naturligtvis i USA.

Min fråga är om någon härifrån handlat eller på annat sätt har erfarenhet av detta företag.

http://www.pro-flo.com

Tänker inte ge mig in i någon diskussion angående moms och tull men om någon har något grymt tips att ge så PM:a gärna, t.ex. om någon är på väg hem från staterna nu och kan tänkas plocka med sig lite skrot :) (tas sådana diskussioner öppet kommer tråden bara stängas)

Upp...

Kom igen nu offroad/motard kings... nån måste väl hittat denna sida med skickligt billiga trimdelar?

#acke# skrev:
2575611 Upp...

Kom igen nu offroad/motard kings... nån måste väl hittat denna sida med skickligt billiga trimdelar?

Folk som jag snackat med i england har sagt att dom varit reko att handla med iallafall :) Jag ska nog beställa en flatslide sen till min veteranare, om du orkar vänta 2månader på och få ett utlåtande så, för det först då jag har tillräckligt med stålar till det.

Känns som om det kommer bli jag som får möjlighet att ge dig ett utlåtande först... :tungan

Har varit i kontakt med företaget och tyvärr är de inte intresserade av att hjälpa mig undkomma tull och moms :huvet

Snilleblixt slog mig dock just, jag har ju en kollega på jobbet vars far bor i staterna och bl.a. handlar med äldre bilar som han sedan importerar till Sverige. Ska höra med kollegan om han inte kan förmå sin far att ladda sin container med ett litet obetydligt paket innehållandes mina trimdelar :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back