någon som behöver nya däck?

icemanjoakim

Bannad
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Suzuki GSXR600/GSXR1000
jag har 2 st omgångar nya färska pirelli supersportdäck över, som jag skulle haft på sviestad samt på gelleråsen.
men just nu har jag varken hoj, skinnställ, hjälm eller en 100% fungerande kropp (vissa delar funkar! :banana ) efter en liten incident på sviestad i söndags.
denna säsong är över för min del och den som behöver bra däck till ett mkt bra pris är välkommen.
jag kan ta med dem till karlskoga på lö em eller se till att de kommer upp tidigare om det behövs.
har även ett set nya regndäck, samt nya däcksvärmare.

pris för däcken: 3200:- per par inkl. moms.
ord pris, ca dubbelt tror jag.

vi hörs,
Joakim

0708-866580
info@iceman.se

icemanjoakim skrev:
pris för däcken: 3200:- per par inkl. moms.
ord pris, ca dubbelt tror jag.

det är väl lite över ordinarie pris tom? haru gett det dubbla har du ju rent ut sagt blivit lurad...

Vart fasen köper man däck för 6000 spänn paret? eller är dom utvecklade av Nasa?

/B

Rek utpris: 2780:- bak 2156:- fram.
Sen behöver man inte titta alltförlångt snettuppåtvänster för att kunna fixa lite rabatt.
3&2 är väl rätt hyfsat pris för detta om man inte har väldigt bra kontakter. Själv har jag inte lyckats hitta billigare inom våra gränser.

utpris.

Last edited:
jag sa ju att jag "tror" det...

har inte en aning om vad de kostar men jag tror att 3200:- för fram och bakdäck är jäkligt billigt? eller?

allt är ju en förhandlingsfråga, jag trodde att priset var väldigt förmånligt och erbjudandet var i all välmening.

Last edited:
icemanjoakim skrev:

har inte en aning om vad de kostar men jag tror att 3200:- för fram och bakdäck är jäkligt billigt? eller?

allt är ju en förhandlingsfråga, jag trodde att priset var väldigt förmånligt och erbjudandet var i all välmening.

Japp, 3200 är väl ett rätt ok pris, det var budet om ordinarie pris jag reagerade mot..

/B

icemanjoakim skrev:

Kan pynta 3200:- om däcksvärmarna följer med :)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back