Någon som avråder mig att köpa denna typ av skinställ?

Mattiaz skrev:
Håller med... jag kommer aldrig mer köpa ett 2delat ställ.
sedan ser man ju tuffare ut och som att man kan köra snabbare än man igentligen kan ...... glöm inte att slita knäpuckarna lite mer med vinkelslipen :tummenupp

Mr K skrev:
sedan ser man ju tuffare ut och som att man kan köra snabbare än man igentligen kan ...... glöm inte att slita knäpuckarna lite mer med vinkelslipen :tummenupp

shit.. förstår att det var ett skämt med finns det verkligen folk som gör de? :va :hihi

Mr K skrev:

Fan! Har man gjort fel som slipat ner dom på annat sätt alltså :gnissla

jack_pil skrev:
shit.. förstår att det var ett skämt med finns det verkligen folk som gör de? :va :hihi

Det finns det säkert, liksom det finns folk som köper däck som har tävlats med inte för att de är billiga, utan för att de är färdigslitna. Det har också förekommit att folk köper nedslitna knäpuckar av roadracingförare. :rofl

McB skrev:
Det finns det säkert, liksom det finns folk som köper däck som har tävlats med inte för att de är billiga, utan för att de är färdigslitna. Det har också förekommit att folk köper nedslitna knäpuckar av roadracingförare. :rofl
Jag har sålt begagnade puckar. :hihi

Att det finns!

jack_pil skrev:
Det finns folk till allt, jag såg tex en gubbe +50 på en rätt ny HD han hade riktigt slitna och skitiga skinnkläder och såg verkligen ut som en riktig biker med hästsvans å allt inget skägg dock, när han stannade och tog av sig hjälmen så följde hästsvansen med hjälmen :va sen hade han kostym ,vitskjorta och slips under stället :rofl

Då bestämde jag mig definitivt för att aldrig någonsin köpa en HD

Jag har precis ett sådant ställ, är ruskigt nöjd med det.

Det negativa om du ska åka gata med det är att det inte är några fickor förutom innerfickorna och dom saknar dragkedja samt att det är venitllerat i grenen, vader samt insidan av armarna.
På överkroppen går det att ha en jacka utanpå, men du kommer frysa om pungen kan jag lova om du kör när det är lite kallare.

Det positiva är att det sitter ruskigt skönt och skydden känns mycket bra.

Köpte mitt nytt förrra året för 6500kr.
Skulle jag köpa ett ställ för att endast åka gata så skulle jag köpa ett delat.

kraschpuck skrev:
http://www.blocket.se/view/4794134.htm?caller=sbl_s&l=0&c=1&city=0
för de första är de ju grymt snyggt och passar perfekt till hojjen :tummenupp Kör endast på väg, ingen bana, så blir klumpigt med ett odelbart kanske ? tack för svar :Bugar

Last edited:
Tack för alla svaren !! :banana nu ska man bara sälja av lite saker, ingen som vill köpa ett baryton? en stor sak man blåser i o så kommer de massa ljud ur andra hålet :tungan

Har oxå samma ställ! Kan bara hålla med.

//Peppe

norrlansguld skrev:
Jag har precis ett sådant ställ, är ruskigt nöjd med det.

Det negativa om du ska åka gata med det är att det inte är några fickor förutom innerfickorna och dom saknar dragkedja samt att det är venitllerat i grenen, vader samt insidan av armarna.
På överkroppen går det att ha en jacka utanpå, men du kommer frysa om pungen kan jag lova om du kör när det är lite kallare.

Det positiva är att det sitter ruskigt skönt och skydden känns mycket bra.

Köpte mitt nytt förrra året för 6500kr.
Skulle jag köpa ett ställ för att endast åka gata så skulle jag köpa ett delat.

norrlansguld skrev:
Det negativa om du ska åka gata med det är att det inte är några fickor förutom innerfickorna och dom saknar dragkedja
Det är att betrakta som en säkerhetsfeature, inte en bugg. :D Det är farligt att ha massa prylar i fickor om man vurpar. Jag har telefon m m i kutsen i stället.

Ninjaboy skrev:
Det är att betrakta som en säkerhetsfeature, inte en bugg. :D Det är farligt att ha massa prylar i fickor om man vurpar. Jag har telefon m m i kutsen i stället.

Om jag ska ta hojen till jobbet så kan det ändå vara ganska skönt att ha en ficka att stoppa hemnyckeln i.

kraschpuck skrev:
Tack för alla svaren !! :banana nu ska man bara sälja av lite saker, ingen som vill köpa ett baryton? en stor sak man blåser i o så kommer de massa ljud ur andra hålet :tungan

Jag köper ! 2000:- om den är i ett bra skick :tungan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...