Någon/några här som tänkt planera in åre-trip? ("åretråden")

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Bokat in vecka 4 för att testa prylarna inför större upptåg, någon/några här som ska upp då, eller funderar på att kila upp innan det blir sportlov och sånt tjaffs? Jag kan ju alltid justera min vecka till vecka 3 eller 5...

Vore ju kul isf att hooka upp lite sh-folk, brassa bombartempo från skutan eller ta en berka på byn :yoparty :tuttar

Tips: hyra stuga i åre björnen (4-6 bäddar) kostar fram tillochmed vecka 5-6: 1500 kr für alles. 6 pers - 250 var, peanuts...

Jag har f.ö. 2-3 lediga platser i bilen, men sen får ni hitta eget plejs, jag åker upp med en chey... :rolleyes: :näsblod

Det ända man gör i Åre är att hyra skoter och brassa fan i snön, samt leka kung i afterskiin.
Sen att Åre har någon magnet som gör att det blir sjukt dyrt är en annan femma.

Det ända man gör i Åre är att hyra skoter och brassa fan i snön, samt leka kung i afterskiin.
Sen att Åre har någon magnet som gör att det blir sjukt dyrt är en annan femma.

Ok liftkortet är dyrt... Dock blir det inte så himla dyrt, boende en vecka 1500 / x pers, åka dit bil / x pers.. Känns ju inte som att man måste köpa souvenirer?

Jag kanske jobbar som pistvakt då hehe
Cool, tell me were, så ska jag göra en stoppie på dig :D

Last edited:
Ok liftkortet är dyrt... Dock blir det inte så himla dyrt, boende en vecka 1500 / x pers, åka dit bil / x pers.. Känns ju inte som att man måste köpa souvenirer?

Cool, tell me were, så ska jag göra en stoppie på dig :D
Haha fan jag har överläget jag vet hur du ser ut men du känner inte igen mig :hihi

Fett surt att jobba 3 nätter i veckan :( fast å andra sidan har man rätt dygnsrytm för att fästa med chiksen dom andra 4 dagarna :tuttar

Var däruppe min weekend gick på 9k, dock så köpte jag bara liftkort en dag åkte 1timma kom fram till att man blivit feg och då var det inget roligt att åka så då tog man bilen och hyrde skoter som man bodde på.
Sen är det så jävla kallt.
För dom pengarna kan man åka till alperna

Last edited:
Om mitt jobb fortsätter i samma takt så är jag kvar där till nästa höst.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT