Någon liten skit stal mina handskar i mc-affär...

• Thread starter Thread starter Bike Mike
  • Start date Start date

Bike Mike

Guest
Med största sannolikhet var det ett litet svin som stal mina handskar på lugnets motor i borås när jag kikade på andra saker. Fick reda på att killen hade kollat på dom och grejat med dom.

Jag brukar ju tappa saker hela tiden och trodde att jag hade lagt dom någonstans men nope, så var det inte den här gången, det som kan vara lite kul i den här störda historian var att jag pratade lite med killen.

Han skulle köpa lysdioder. Han hade en blå foxtröja på sig och har troligen en enduro. bör inte vara så gammal runt 15-18 kanske. liten snorvalp som borde ha mycket smäll om det var han.

Där står man i en mc-affär och tänker... det finns 6000 par handskar här... ja vi tar någons begagnade handskar:tummenupp :mad:

Handskarna är ett par Sinisalo crosshandskar som är svart/grå, några veckor gamla.

Orkar inte bli arg utan karman kommer fixa den biten... :D :mad: HAN MÅSTE PLÅGAS HÅRT OCH BORDE IGENTLIGEN DÖ... (om det var honom)

Det var ju bara ett par handskar men det var kallt.

Bara ett par handskar?? Spelar egentligen ingen roll....man snor inte andras saker....skönt att du tar det med en klackspark, jag hade blivit riktigt :mad:
Men jag hoppas för din skull att han straffas!! :D

Bara ett par handskar?? Spelar egentligen ingen roll....man snor inte andras saker....skönt att du tar det med en klackspark, jag hade blivit riktigt :mad:
Men jag hoppas för din skull att han straffas!! :D

Hehe jo, jag blev mest lite förvånad... borås... den lilla hålan. Visst om det hade varit en större stad, då får man ju kanske hålla i sina saker lite hårdare... men men hahahaha:D Jag kan inte göra annat än att skratta, men tack för att du lider med mig;) :yoparty Rock ön!

Nakcskått direkct!!11

Har ni sett för mycket på den där nya serien "My name is Earl" eller vad den heter :D

Han kommer troligen undan om nån inte kommer på fanskapet när han stjäl nå annat av nån annan.

Skulle fan brytit fingrarna av killen :tummenupp . Han gjorde det säkert bara för att jävlas och eftersom att han redan verkar ha en mc så bör inte plånboken vara alltför tunn.

Äsch. Killen gick nog igång på beggade motorcykelhandskar. Ni vill inte veta vad han gör med dem nu. :hihi

Han har garanterat ett helt rum fullt av stulna handskar. Där rullar han runt naken, insmord i vinbärsgelé medans stereon spelar Klaus Wunderlich på högsta volym. :D

Men tänk om killen provade handskarna och sedan gick till kassan och betalade, då är det väl butiken som ska våldtas, eller :va

.

Jag brukar ju tappa saker hela tiden och trodde att jag hade lagt dom någonstans men nope, så var det inte den här gången, det som kan vara lite kul i den här störda historian var att jag pratade lite med killen.

Orkar inte bli arg utan karman kommer fixa den biten... :D :mad: HAN MÅSTE PLÅGAS HÅRT OCH BORDE IGENTLIGEN DÖ... (om det var honom)

Det var ju bara ett par handskar men det var kallt.

Karman kommer var så säker men va prata ni om?
Har du någon udda dialekt eller så? Kanske gav du ovetandes bort dom på nåt sätt?
Gav du bort nåt mer, hojen kanske....

:D

Killen: Fina handskar de vill jag ha!, vad kostar dom?

Kassan: Ingen prislapp? vi ordnar ett bra pris på dom:tummenupp

Nä det känns inte som det hände på det sättet... Dom har inte Sinisalo. Allt hände juh på kanske 34 sekunder. Men nu lägger vi det bakom oss och tar en tur istället så blir alla glada:tummenupp

Har du någon udda dialekt eller så? Kanske gav du ovetandes bort dom på nåt sätt?

hahahahahahaha nä vi pratade om lysdioder. Han skulle ha och jag passade på att haka på säljaren och kolla vad som fanns. Hmm han borde istället för att köpa lysdioder skaffa sig ett litet extraknäck så han har råd att köpa handskar, utan att leva i skräck... :D

hahahahahahaha nä vi pratade om lysdioder. Han skulle ha och jag passade på att haka på säljaren och kolla vad som fanns. Hmm han borde istället för att köpa lysdioder skaffa sig ett litet extraknäck så han har råd att köpa handskar, utan att leva i skräck... :D

Last edited:
Jag hade blivit skitförbannad.. mina handskar kostar ju 2000 spänn.. Inget som bara vill bli av med direkt... Duktigt med stryk om man hade fått tag i honom...:mad:

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing