Någon i Helsingborg sökes

Koutsa1

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2011
Hoj
KTM 525 EXC 2005 (motard)
Hej, jag söker någon som är i helsingborgstrakten som kan titta på en hoj åt mej, eller någon som ska köra upp mot skellefteå hållet som skulle kunna ta med den på släp för 4500;-:tuttar

tack på förhand.

Var finns hojen? Jag kan eventuellt hjälpa till.

tjenare, du kan nå killen på 0705-305466 han sa att han inte ville ge ut adress för att den inte var försäkrad och jag förstår honom eftersom jag själv inte kan komma och kolla på den.

Men han skulle tydligen inte ha den hemma så du får ringa och kolla så att han vet att det är seriöst köp på gång

Lägg upp en tråd på RoH delen. Finns många hjälpsamma personer där. Själv bor jag centralt i Helsingborg, men är nog fel person att bedöma mekaniskt skick på hojen. Bättre att låta någon som är mer hemma på den typen av detaljer att titta på den åt dig. Annars hade jag mer än gärna ställt upp.

Lycka till med köpet och transport hem om det går så långt.

Bra tips att fråga på RoH's del av forumet. Jag har trots allt 5 mil in dit, men kan nog bistå om det kniper.

@Ts: Du har pm

vad är det för hoj ? vem är säljaren ? kanske ngn man känner ?
i så fall är man ju kanske inte rätt person att titta på den.

samtidigt så skulle jag iaf aldrig lura någon.

Anders Tublen heter killen, det är denna hoj http://www.sporthoj.com/annonser/?id=52410

ww det känns ju som alltid säkrare med någon som inte känner ägaren såklart men när det gäller män i 30+ åldern så känns det faktiskt ganska säkert endå, du är ju t.ex. en som man skulle lita på.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park