Sordid
professionell sjörövare
har min hoj i ett flerbilsgarage på tågaborg för några dagar sen har någoin gått in (förmodligen med nyckel) då det är låst port för att komma in och skurit av bränsleslangen på 1 av motorcycklarna som står där, är ca 3-4 st motorcyckel platser, min hoj står kvar med kapellet på. Lyfter bara kapellet lite på sidor och kollar så allt ser ok ut och det gör det, idag dock när jag tar av hela kapellet märker jag att dom brutit av och snott min MINI regskylt, alltså inte ens en orginalskylt, vafan ska dom me den till ? och varför saboterar man en motorcyckel sen min snor man regskylten men drar tillbax kapellet över hojen så allt ser jätte fint ut ? helt ologiskt......blir ju livrädd nu att dom kommer och slår sönder eller snor ens hoj nu, vafan ska man göra................sen ska man polisanmäla det ? för skadorna e minimala inget är sönder förutom själva hållaren kostar mig ju bara några hundra för en ny miniskylt och vad skulle man säga till polisen hej dom har snott min olagliga miniskylt =)...........
i min hjärna e det här helt ologiskt, vad hade ni gjort flyttat hojen eller ? har dock inte hänt nåt mer ju sen det där, men man blir ju grymt orolig
i min hjärna e det här helt ologiskt, vad hade ni gjort flyttat hojen eller ? har dock inte hänt nåt mer ju sen det där, men man blir ju grymt orolig