Någon här som äger min gamla Pegaso?

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Tänkte kolla om det kanske är någon här som äger min gamla Aprilia Pegaso 125?
Den hade regnr: CPB***. Vore kul att veta hur den ser ut idag. Mycker rolig och ovanlig hoj.

/Micke

Wesslan skrev:
2081963 Tänkte kolla om det kanske är någon här som äger min gamla Aprilia Pegaso 125?
Den hade regnr: CPB***. Vore kul att veta hur den ser ut idag. Mycker rolig och ovanlig hoj.

/Micke

nix pix

va är det för hoj ?

Trodde jag var ensam om att ha en sån, fast det var jag uppenbarligen inte. :rolleyes:

Min kom från värmland, och hamnade där efter att jag ägt den också. Nu blev jag nostalgisk. ska se om jag hittar nån bild.

Edit: Här kommer en bild. Det var förstås innan digitalkamerans tid, så jag plåtade en pappersbild med telefonen. --> helsämst bildkvalitet förstås.

Bifogat

• pegaso125.jpg
    pegaso125.jpg
    35.4 KB · Visningar: 95
Last edited:
anja skrev:
2082894 Trodde jag var ensam om att ha en sån, fast det var jag uppenbarligen inte. :rolleyes:

Min kom från värmland, och hamnade där efter att jag ägt den också. Nu blev jag nostalgisk. ska se om jag hittar nån bild.

Edit: Här kommer en bild. Det var förstås innan digitalkamerans tid, så jag plåtade en pappersbild med telefonen. --> helsämst bildkvalitet förstås.

Haha, precis samma färgsättning som min. Min första hoj som det faktiskt gick att köra på bakhjulet med
:yoparty

Jag har dock inte en endaste bild kvar :(

Wesslan skrev:
2084206 Haha, precis samma färgsättning som min. Min första hoj som det faktiskt gick att köra på bakhjulet med

Bakhjulet? Tufft. Min gick för det mesta över huvud taget inte. Det var det ena felet efter det andra. :gnissla

Wesslan skrev:
2084206 Haha, precis samma färgsättning som min. Min första hoj som det faktiskt gick att köra på bakhjulet med

Allt går att köra på bakhjulet med.

Wesslan skrev:
2085034 Helt sant. Om jag formulerar det så att det var min första hoj som JAG kunde köra på bakhjulet med då?

Det hjälper inte mig. Ville bara se om det var någon här som hade den. Vet att den ska finnas i sthlms området.
Det e bara att ut o leta då :tummenupp

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!