Någon annan som antar utmaningen?

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
http://youtu.be/AUTfZuLe4KI

Utmaningen: Gå och handla något i närmaste butik topless.

Minus -12 grader i Hässleholm.
Man måste ju ha kul på annat sätt när man inte kan köra hoj :gnissla

Last edited:
:)Betyg på videon: 3 kolvar av 5 möjliga + en kolvring för temperaturen

Ingen som vågar göra samma sak? besviken på sporthoj...

Fan det känns som jag är smartare än dig, jag tar på mig när jag går ut, så slipper jag frysa :huvet
:D

Fan vad du måste ha det tråkigt!:D

EDIT: Ett tips, skaffa Netflix.:tungan

EDIT: Ett tips, skaffa Netflix.:tungan
:felämne Om du kör Netflix, har du kollat hur stor ned- och uppladdningsvolym du har på en månad?
Jag testade nämligen Tele2's 4G-lösning Large för hemmet och jag och grabben fyllde 40GB kvoten på en vecka utan att ens ha Netflix eller liknande. Visserligen stressade vi det lite extra men det var alldeles för lätt att slå i taket.

Måste väl finnas någon annan här som är tillräckligt galen för att göra samma sak? :D kom igen nu!

:felämne Om du kör Netflix, har du kollat hur stor ned- och uppladdningsvolym du har på en månad?
Jag testade nämligen Tele2's 4G-lösning Large för hemmet och jag och grabben fyllde 40GB kvoten på en vecka utan att ens ha Netflix eller liknande. Visserligen stressade vi det lite extra men det var alldeles för lätt att slå i taket.

Varför inte köra ADSL/VDSL eller fiber? trådlöst känns ju fånigt när dom har ett antal GB per månad. :7peta

Ähhhh

Jag redigerar hela skiten.

Uttryckte mig klumpigt när jag egentligen bara menade att klippet hörde hemma i "överflödiga diskussioner". Sen håller jag med om kritiken mot mig att det var töntigt att be er hålla med mig genom att trycka på "gilla" - Fan det skäms jag som satan för nu.......riktigt pinsamt

Last edited:
Bara jag som tyckte detta var skit-töntigt ???????????

Dessutom hade väl www.idiot.se varit ett bättre ställe att placera detta på !!!!!!!!!!!!

Nä nu ska jag ladda upp ett klipp om hur man packar fallskärmar på www.recept.nu

Tryck på gilla om ni tycker att "mc-relaterade diskussioner" inte innefattar ovanstående klipp.

Nu behöver du inte vara sån!
jag försöker faktiskt bara underhålla alla som vill ut och köra motorcykel men inte kan!

p.s. regler är till för att brytas, det trodde jag alla här på SH tyckte?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT