Någom som är körsugen idag 11/9 13.00

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag ska fanimej ut å gasa, solen skiner och livet är kort, ta ut komp, flex, semester eller *host va sjuk jag är*

Statoil 13.00 om någon postar svar i denna tråd :fakta

Annars så kör jag en egorunda med kameran på tanken.

Jag har inte koll på hur mitt schema ser ut, men om jag hinner så dyker jag upp där 13'00 :tummenupp

EDIT: Jag är till 95% säker att jag hinner dit!

TheDude skrev:
Kollade precis upp mitt schema. Jag kommer till 100% :tummenupp
Kör hem till mig istället, MR K och Jag utgår hemifrån mig 12.45 och kör förbi statoil 13.00

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Jag ska fanimej ut å gasa, solen skiner och livet är kort, ta ut komp, flex, semester eller *host va sjuk jag är*

Statoil 13.00 om någon postar svar i denna tråd :fakta

Annars så kör jag en egorunda med kameran på tanken.

Hänger gärna med om det går bra. Hinner dock först till 13:30. Kan kanske mötas upp någonstans?? Jag bor i Svedala. Ring gärna på mobil 0709-662840.

/Johan

Re: Re: Någom som är körsugen idag 11/9 13.00

Svane skrev:
Hänger gärna med om det går bra. Hinner dock först till 13:30. Kan kanske mötas upp någonstans?? Jag bor i Svedala. Ring gärna på mobil 0709-662840.

/Johan
Fan va vi ändrar, vi ses på Statoil 13.00 och jag ringer dig

Ni kan inte köra i det här hemska vädret, ni måste mecka istället. Ring mig så ska ni få nyckeln till mitt garage, där finns objekt.

Då var man hemma i tryggt förvar igen!

Tackar för en go runda :tummenupp

MrK: Synd att du inte var med när Micke drog med oss till en väg som hade en sträcka med en massa "småkullar" , där var framhjulslyft mer en regel än undantag, hehe :D :rock

Nu ska jag intaga lite livsuppehållande substans (a.k.a mat ;))

Vi synes grabbar!

TheDude skrev:
Då var man hemma i tryggt förvar igen!

Tackar för en go runda :tummenupp

MrK: Synd att du inte var med när Micke drog med oss till en väg som hade en sträcka med en massa "småkullar" , där var framhjulslyft mer en regel än undantag, hehe :D :rock

Nu ska jag intaga lite livsuppehållande substans (a.k.a mat ;))

Vi synes grabbar!
Hohoho jäklar va kul, jag flög flera meter över kullarna, jävlar vad det vobblar när man landar, kul va det trots koskit och rullgrus, endast 57 framhjulssläpp idag :p ibland så skiter man i allt och bara gasar satan...

Mycket trevlig runda :tummenupp

Jag tyckte T-korset dolt bakom ett krön som jag närmade mig i +140 var det mest spännande på hela turen, att sen den vägen var full av jord, koskit och annat smått o gott satte extra krydda på det hela :rolleyes: :skrämd :skrämd

Jag är dock orolig för Mr K. Att köra en MC som hela tiden har egenheten att i vertikalt led förflytta framhjulet långt upp i luften så endas bakhjulet har kontakt med marken måste vara skrämmande... :D :D :D

tror att jag måste montera en 50kg-vikt på framfälgen så att fanskapet inte lättar alltid .....
Tackar för en najs runda ....

Mr K skrev:
tror att jag måste montera en 50kg-vikt på framfälgen så att fanskapet inte lättar alltid .....
Tackar för en najs runda ....
Rejsingdäck har dåligt grepp på hösten, det släpper uppåt liksom när man går över krön...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT