Nå´n som vill byta hoj med mig?

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2018 Honda SH300i, 2015 BMW RnineT
Ingen här som tröttnat på sin lilla Savage, Virago, VX800 eller liknande, och vill byta bort den mot en stor, tung, stark och (manlig) VF1000? Jag har snart lyckats övertala min sambo att börja med A-Kortet, fast hon vågar inte övningsköra på Hondan p.g.a. vikten och sadelhöjden :(

zopilote skrev:
Ingen här som tröttnat på sin lilla Savage, Virago, VX800 eller liknande, och vill byta bort den mot en stor, tung, stark och (manlig) VF1000? Jag har snart lyckats övertala min sambo att börja med A-Kortet, fast hon vågar inte övningsköra på Hondan p.g.a. vikten och sadelhöjden :(

Jag har en zxr400 som hon kan få köra. Skicka ner henne hit till mig så tar jag hand om henne och skickar upp henne senare med ett A-kort i handen ;)

Mavve skrev:
Jag har en zxr400 som hon kan få köra. Skicka ner henne hit till mig så tar jag hand om henne och skickar upp henne senare med ett A-kort i handen ;)

...Gäller skånska körkort i SVERIGE ? :7peta

Köp en budgethoj för 15 papp och sälj den för samma pris när hon tagit kortet. Det är inga större pengar att förlora.

berggren_martin skrev:
Köp en budgethoj för 15 papp och sälj den för samma pris när hon tagit kortet. Det är inga större pengar att förlora.

Precis köp min :D Suzuki gsx 750 -83, för då kan jag gå o lägga handpenning på en Triumph Daytona som jag förälskat mig i

nickname skrev:
Precis köp min :D Suzuki gsx 750 -83, för då kan jag gå o lägga handpenning på en Triumph Daytona som jag förälskat mig i

Problemet är att HON VILL HA EN CUSTOM :4skrika, så det är bäst att hon får en custom (om det skall bli något åka av). En annan fördel med det är att då kanske jag kan motivera mig (oss) att sälja en av bilarna i sommar och köpa mig en Bulldog :Bugar så kan hon behålla den lilla hojen :rolleyes:

Aj fan....custom det låte farligt :D Förresten bulldog som i dreglande-skotuggande-hund, lr Bulldog som i råcool Yamaha?

nickname skrev:
Aj fan....custom det låte farligt :D Förresten bulldog som i dreglande-skotuggande-hund, lr Bulldog som i råcool Yamaha?

Bulldog som i råcool, orangesilver, lagom slö Yamaha :Bugar . Dreglande-skotuggande-vovve har jag redan. Visserligen rottweiler, men det duger.

Köp en cb650 eller nåt liknande, borde gå att få loss för 10 papp....Slöare får man leta efter, men dock lättkörd..... :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park