Nästan kändis?

BigAir

Gick med
13 Jun 2006
Hoj
husky
Hej!

Nu tänkte jag kolla vem som är mest "nästan kändis" härifrån.
Jag börjar, så är det bara att ni fyller på på era kändishändelser!

Jag har flygit flygplan med Peter Siepen och dansat med Markoolio på scen inför en hel stad!

Varsogoda :tummenupp

BigAir skrev:
2388846 Hej!

Nu tänkte jag kolla vem som är mest "nästan kändis" härifrån.
Jag börjar, så är det bara att ni fyller på på era kändishändelser!

Jag har flygit flygplan med Peter Siepen och dansat med Markoolio på scen inför en hel stad!

Du menar "Jag mötte Lassie" händelse....:D

Har haft en hel artikel i en tidning som handlade om mig med foto och allt,
detta vid 5års ålder eller däromkring :D

BigAir skrev:
2388846 Hej!
......
Och dansat med Markoolio på scen inför en hel stad!

Jag har 2 "Tuttraketer" ifrån en Markoolio konsert. Alltså sånna som danstjejerna hade på tuttarna medans dom sjöng Millenium 2. :D

Jag har vart i aktuellt rapport med mitt namn när dom gjorde ett litet repotage om 2:a långgatan!! Tror ni mamma e stolt över sin son!! YEPP :yoparty

Jag har tagit naken bilder på bigbrother jessica innan hon blev kändis, låg brevid Enduro Anders Eriksson på sjukhustet. är jag känd nog? :tungan

jag har deukigt öl tillsamans med BWO :arsele . iof satt dom i vip hörnan på andra sidan en väg men man såg dom genom ett fönster...:rolleyes: Vad hände med "jag mötte Lassie tråden" igentligen...

Suttit bredvid Leif GW Persson på ett flygplan på väg hem från en grekisk ö. Det måste ha varit han iaf, både lät och såg ut som honom och han var skitsur.

Jag har åkt i samma flygplan som damlandslaget, BWO och jag har spelat fotboll på tv.

Jag hamnade i en dispyt med utrikesminister Jan Eliasson på krogen. Slutade med att han och jag satt i baren tills haket stängde och han bjöd på öl. (han var förvisso bara ambassadör/diplomat då)

Jag har också varit statist i "Rederiet", "Snoken" och "Vita lögner".

Jag har även blivit tagen för att vara Michael Bolton när jag var på Barbados på semester. (långhår-edition) En engelsman kommer fram o frågar;

-Excuse me Sir, are you Michael Bolton??

En gång när jag var på nattklubben Victoria, stod jag lutad mot väggen bredvid spelbordet. En liten gubbe stod o spelade iförd fjällrävenjacka o flaskbottnade glasögon. Han tittade oroligt på mig innan han kommer fram o frågor om jag äger stället. Jag kunde inte hålla mig utan sa; "Jepp, det stämmer." Han spelade en stund och förlorade hela tiden. Han kommer fram igen o säger att flickan som jobbade vid bordet var duktig. "Ja, säger jag. Hon är en oerhörd tillgång för oss." Jag gick in i rollen som krogägare o det kändes lite skoj faktiskt.

Att jag ser ut som en dörrvakt har jag fått höra någon gång, så på krogen har jag inte kunnat låta bli att utnyttja det..hehe. "Nä, tyvärr...det är full just nu så ni får vänta ett tag..." (kul att föreställa sig reaktionen när de stått ett tag o kommer in till ett tomt ställe...) :D

Stog på samma dansgolv som Izabella scorupco en höst i visby....
Hon va där med karl-einar häckner för att spela in "petri tårar" antar jag....
Jag va bra sugen på att kladda lite på hennes röv, men tyvärr så har man ju nån sorts spärr...

Jag såg Dhani (den där killen som var med i a-teens förut) i Sturegallerian för nåt år sedan.

Det överträffar det mesta.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...