Nästa år skall jag.....

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
... göra följande saker

1: Köra fortare än Mattias (visserligen på sträckan Fridhemsgatan 31 - Fridhemsgatan 33, en sträcka på 4 meter, men ändå)
2: Lära mig köra på bakhjulet (MATTIIIIIIAAAAAS!!!!!????)
3: Vara ute och busa med resten av PMC tills kossorna kommer hem, dvs hela natten
4: Krama på Per (om jag nu får loss honom ur Jennys grepp) :kär (Hey, Gay, Okey!)
5: Krama på flickvännen (om hon nu får loss mig ur hojens grepp)
6: Göra minst en långresa. Senaste två åren har det blivit två resor till Norge, en till Tyskland (Nürburgring), en till Norrland samt en till Linköping-Öland-Skara-Mariestad-Örebro-Stockholm.
7: Skaffa cross förutsatt att mitt ben är okej
8: Bannlysa dåligt väder
9: Döda alla som har melodier som ringsignaler på sina mobiler. En mobil skall låta "Ring-Ring", inte som halva introt till TV-serien "Magnum"
10: Köra en gång på Gotland Ring samt två på Geléåsen med PMC, samt allt annat jag kommer över och har råd med
11: Hoppas på att mina försäkringspremier minskar. 3000:- / månad känns tungt.....
12: Uppleva en sommar där ingen förolyckas eller skadas allvarligt (eller alls).
13: Håna Kyckling. Mycket. För han är ond. OND KYCKLING!
Well, det var allt jag kom på för närvarande. Vad skall ni göra/köra nästa sommar?

/Freppa

Ps. Det regnar. Det måste vara Pollys fel. Hon är tjej, kör BMW, behövs det mer förklaring? Eller så är det Valmers fel, för Valmers är gay.

Edit: Stavfel (Jävla McB) samt "the Kyckling Incident"

Last edited:
Freppa skrev:
Ps. Det regnar. Det måste vara Pollys fel. Hon är tjej, kör BMW, behövs det mer förklaring? Eller så är det valmers fel, för valmers är gay.
Nej, allt är gamlots fel. Förbannade gubbjävel.

Freppa skrev:
Ps. Det regnar. Det måste vara Pollys fel. Hon är tjej, kör BMW, behövs det mer förklaring?
Gahahaha :rofl
Nu är har du skitigt i det blå skåpet Freppa! :fakta
Polly kommer köra ifrån din Gixxer nästa år precis som hon gör med pojkarna på Rettor :D

Jag ska kanske köra hoj lite grann.
SHfesten e planerad och sen inget annat.

750RR

Nästa år ska jag:
1. Njuta av min billiga motorcykel med billig försäkring.
2. Köpa en dieselbil.
3. Lära Freppa att köra på bakhjulet.
4. Inte dö.

Sweedo skrev:
Gahahaha :rofl
Nu är har du skitigt i det blå skåpet Freppa! :fakta
Polly kommer köra ifrån din Gixxer nästa år precis som hon gör med pojkarna på Rettor :D

Du, man ser på din avatar hur kort hon är. Möjligen att det minskade luftmotståndet gör henne snabbare än pojkarna på Rettor, men vi karlar på Gixxrar får hon allt kämpa lite med (OJ, vad jag kommer få äta upp det när hon varvar mig på Bogesund)

Mattias: Förra året hade jag med "Inte dö". Det gick ju bra. Borde haft med "Inte krashat". Det gick ju inte så bra.....

Förresten, vad fan skall du med Dieselbil med?!

För övrigt vet jag inte om det kommer räcka med nästa år för att lära mig köra på bakhjulet...

Jag ska:

1. Sälja min motorcykel
2. Köpa en ny men begagnad motorcykel
3. Köra med den nya motorcykeln på bana
4. Vinna SM i bortförklaringar

... och någonstans under tiden ska jag orka med att ta licens också.

Mattias skrev:
Minska kostnaderna. Jag är, trots att jag är kapitalist, rätt fattig. Men hellre död än röd.

Helt rätt inställning. Man får vara kapitalist även om man är fattig, sålänge man inte vill vara fattig. Det är också ett plus om man tycker att ens arbetskamrater är mindre värda för att deras föräldrar röstar rött.

McB skrev:
Helt rätt inställning. Man får vara kapitalist även om man är fattig, sålänge man inte vill vara fattig. Det är också ett plus om man tycker att ens arbetskamrater är mindre värda för att deras föräldrar röstar rött.

Du är skiftarbetare! Försvinn härifrån!

Nästa år ska jag:

1. Köra mer bana med min gubbhoj.
2. Lära mig hantera den så jag kan köra från ännu fler R1'or.
3. Provköra Pers GSXR1000 och inte vilja köpa en sån. (Man får drömma va?)
4. Skrapa andra ventilkåpan också.
5. Gifta mig och skaffa barn. :va
6. Åka till Deutchland.
7. Träffa min drömtjej, med massa stål insatt, och skilja mig från ovanstående giftermål.
8. Köpa roliga saker och tjäna pengar.

[edit] Insåg att Freppa hade massor med mer saker att göra. Jag la till lite.

Last edited:
valmers skrev:
Du är skiftarbetare! Försvinn härifrån!

Tyst med dig, låtsaskapitalist. Carl Bildt kommer från Halland, glöm inte det. :ajjabajja

PS. Dessutom är det bra pengar i skiftarbete. Pengar är allt. DS

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...