Nästa år då jävlar

1:anUppåt

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2011
Hoj
Conti MiniGP, Aprilia RS250, Succa GT125 X4 Twin. Allt annat är historia.
Tja folks, 2012 ska asfalten slickas. Jag har legat (för) lågt både med körning och med här på SH.
Det kommer att börjas med en bromsning så att det finns någon referenskurva att utgå ifrån.
Utgångsmaterial: Stock Aprilia RS250 -98.
Efter bromsning, så mycket blueprint och modd som energin tillåter.
Gott Nytt År 2012.

Nyårslöfte: Skrapa upp mitt Goretex ställ så jag måste köpa nytt :D

Redan gjort:D Med likadan(nästan) hoj också. Att jag nästan sket på mig är en annan sak.. :P Fotpinnarna lär inte ta i på din cykel iaf.
Mitt löfte blir att nöta så mycket knix och bana jag kan även om jag måste ta sms-lån!

Motorguden iår har jag troligen vart tillräkligt snäll för att sommaren ska komma illa kvikt, vill ut o köööööööööööööööööööööra med min RR, den saknar mig :( måste idagarna bort o krama om den så den inte trilskas mot mot o blir sur o börjar strula, men måste gå över ventilspelet o bytta olja o filter, sen kan det varvas :D

Motorguden iår har jag troligen vart tillräkligt snäll för att sommaren ska komma illa kvikt, vill ut o köööööööööööööööööööööra med min RR, den saknar mig :( måste idagarna bort o krama om den så den inte trilskas mot mot o blir sur o börjar strula, men måste gå över ventilspelet o bytta olja o filter, sen kan det varvas :D

Och var handlade det där om 2-takt? :dummer

*/ ?>
Back