Nära ögat i kortegen!

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Happ, dököttet ville åka EMCK´s kortege så det var bara att ställa upp.

Efter ca 15 min krypkörning och juckande på kopplingshandtaget kom vi in på drottninggatan. Närmade oss en gångöverfart o jag såg att det var en kantsten som stack upp ca 3 cm jämns med körriktningen. Rullade förbi med framhjulet, inga problem. Sen kom bakhjulet, FIFAN!!!! typ fullt styrslag vänster och sen tippa satan. Som tur var fick jag snabbt ned foten. Annars hade vi tippat rakt in i en gul kromsläde och blivit utskrattade av halva stan...man hade inte sett så tuff ut då liggandes på backen, tjurat och ropandes på mamma.. :mad:

Höll på gå illa i en hastighet av hela 2 km/h. Hade man vurpat så fick man flyttat från stan och sålt hojjen.. men som tur är kan man forsätta posörandet.. ;)

Tur att du styrde upp det där snyggt utan att behöva flytta från stan :tummenupp.

Trillade själv ner i diket tillsammans med hojen under en av Lakritsremsans onsdagskörningar. Och det från stillastående vid ett vägskäl, väntandes på några eftersläntare. Då kände man sig inte heller så d-la tuff. Speciellt som Arwe kommer fram till en och frågar vad f-n jag håller på med :huvet.

Det man lär sig är att det inte bara är höga farter som är farligt. Stå i princip still kan vara minst lika illa.

Jorå tudor, hon håller på och kompenserar mig.. men de e ett jävla gnäll om ont i rygg, knän osv.. ;)

Jorå tudor, hon håller på och kompenserar mig.. men de e ett jävla gnäll om ont i rygg, knän osv.. ;)

Blablablabla, det ska vara synd om henne så klart, jag menar, lite ont, vad är det, hade du vurpat där hade du väl krypit under bilen och bett honom göra en fuckyouburnout på ditt ansikte så ingen hade känt igen dig ever.

Med tanke på det ska man inte gnälla över lite ont i saker man inte behöver.....:):)

Haru rätt i det är snart nästan bara irakier och somalier i etuna, så då hade jag blivit en i mängden.. ;)

Blablablabla, det ska vara synd om henne så klart, jag menar, lite ont, vad är det, hade du vurpat där hade du väl krypit under bilen och bett honom göra en fuckyouburnout på ditt ansikte så ingen hade känt igen dig ever.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman