När har ni uppkörning?

Jag gör min första uppkörning den 26/6 i stockholm.
Går i körskola... svårt att hitta en båge man kan öva på och kunna köra upp med.

och fan om det inte skulle gå vägen :(

Jag övningskör på min fzr1000 men sista veckan blir det körskolans kawa 700 och z1000 (om dom släpper mig på den)

damn det va sent!

Kan du inte kolla tider i någon anan stad?

Jag kör upp på fredag :skrämd

Ex3mX skrev:
damn det va sent!

Kan du inte kolla tider i någon anan stad?

Tyvärr, i Halmstad kan man inte ens köra upp för MC, dom har ingen VV-gubbe för det. Där av Ängelholm.

Blir säkert skit bra att köra upp i en stad man inte kört i ännu (förutom ett fåtal tillfällen med bil) NOT

Dessutom har jag 1½ månad mellan sista inbokade körlektion och uppkörning! ...och körskolan är fullbokad. :tummenupp

Chris Husky skrev:
Tyvärr, i Halmstad kan man inte ens köra upp för MC, dom har ingen VV-gubbe för det. Där av Ängelholm.

Blir säkert skit bra att köra upp i en stad man inte kört i ännu (förutom ett fåtal tillfällen med bil) NOT

Dessutom har jag 1½ månad mellan sista inbokade körlektion och uppkörning! ...och körskolan är fullbokad. :tummenupp

Sjukt dåligt... du borde få dispans för att få köra utan MC kort :D

:kulspruta vv, Dom bara PISSAR en i ansiktet

Ex3mX skrev:
Sjukt dåligt... du borde få dispans för att få köra utan MC kort :D

:kulspruta vv, Dom bara PISSAR en i ansiktet

Skit bra idé! Vart söker man det tror du? :confused:
...eller är det ngt man utfärdar själv? :notme

Jag är orolig för att jag inte får nåt kort i sommar om jag kuggar mig,lär ju få vänta till augusti då,eller får man förtur eller nåt när det är andra uppkörningen?

Chris Husky skrev:

Det där låter underligt, väldigt underligt. Jag körde upp i Falkenberg, och då kom VV-snubben från Halmstad. Likadant har det varit för alla polare i hemtrakten som har tagit A-kort, senast nu i somras.

Kör upp den 23/6 i Västerås...

McB skrev:
Det där låter underligt, väldigt underligt. Jag körde upp i Falkenberg, och då kom VV-snubben från Halmstad. Likadant har det varit för alla polare i hemtrakten som har tagit A-kort, senast nu i somras.

Ja jag vete fan hur det ligger till exakt, men i Halmstad går det inte köra upp iaf. Tidigare har man fått köra upp i Falkenberg, nu mera är vi hänvisade till Ängelholm.

Helt kass att man inte har möjlighet att köra på vägar man känner till hyfsat iaf. Missar man denna chansen så får man väl inget kort i år!?

Chris Husky skrev:
Ja jag vete fan hur det ligger till exakt, men i Halmstad går det inte köra upp iaf. Tidigare har man fått köra upp i Falkenberg, nu mera är vi hänvisade till Ängelholm.

Helt kass att man inte har möjlighet att köra på vägar man känner till hyfsat iaf. Missar man denna chansen så får man väl inget kort i år!?

Varför inte köra upp i Ljungby?
Fick själv tid inom 10 dar (körde upp 7:e juni -01) och har en kompis som gör sin andra uppkörning i år denna veckan (första bokades i april).

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman