Nämen vad tråkigt.....BB-Linda del ???

Jag e oerhört glad att jag inte e kändis. Tänk att hamna på löpsedlarna varje gång man gjort slut eller varit på någon skum klubb :skrämd :rolleyes:

Men man undrar över nyhetstidningarna... Detta passar bättre i skvallerblaskorna... :fakta

Last edited:
oj, oj Först twin tower, sedan Anna Lindh och nu det här, världens undergång är nära!

Jaa..... Vad säger man...

Ännu ett bevis för att Aftonbladet ger folket vad de vill ha.

Skall vi starta en poll om hur länge hon lyckas klamra sig fast i rampljuset?

Linda, jag har ett förstahandskontrakt nära city nu. När flyttar du in?

Ja herre jävlar! Jag har lite svårt att riktigt bestämma mig över vem å vad jag ska va mest irriterad över:

1. Linda som verkar va en mediakåt slamppa i kolosalformat.
2. Aftonblaskan som skriver sånt skit.
3. Att nån från SH bryr sig så mycket att den personen startar en tråd i ämnet.

eller 4. Mig själv för att jag engagerar mig så mycket att jag skriver ett svar på denna tråd.....

exiteme skrev:
Jag e oerhört glad att jag inte e kändis. Tänk att hamna på löpsedlarna varje gång man gjort slut eller varit på någon skum klubb :skrämd :rolleyes:

Men man undrar över nyhetstidningarna... Detta passar bättre i skvallerblaskorna... :fakta

Vadå inte kändis ? Du är ju en jättekändis både här och så i SMC-blaskan (var det väl ?) :7peta ;)

Orka bry sig.
Jag sov 14 timmar i streck inatt - lika intressant :3freak

750RR

Det där hade jag aldrig kommit på att tänka på själv... men visst, det är väl bra att man inte är kändis.

Men... kolla '35-åringen', han hade kunnat smyga ut ur rampljuset nu... men icke, istället väljer han att 'träda fram' i TV3 ikväll...

Sen så kanske det är så att du exiteme är lite kändis ändå... mc-nytt och sporthoj så :hej
exiteme skrev:

Undrade just vart hon hade tagit vägen, det har varit tyst om henne ett bra tag. Men så lyckas hon hitta på nått att sälja till media! Smart är hon, kanske...

Första omgångens Big Brother gjorde en bra låt om det hela - Mediahoran!

Nej, jag har aldrig sett BB någonsin!

TomK skrev:
Vadå inte kändis ? Du är ju en jättekändis både här och så i SMC-blaskan (var det väl ?) :7peta ;)

Ja, men jag kan göra såhär :tuttar ,gå ut o supa mig drängfull, gå på kinkyklubbar, dansa på borden, spy i en rabatt, sola på nakenbad, gifta mig o skaffa 15 barn UTAN att det hamnar i skvallerpressen eller att någon fotograf jagar mig... :fakta :rolleyes:

Ja det är sannerligen för jävligt.

Jag fes idag, det var skönt.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti