mycke poliser i rörelse i gävleborg nu

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Detta e väl kanske inte så mc relaterat men de är mycke poliser i rörelse runt i gävleborg å mycke kontroller där dom inte släpper förbi nån:gnissla .... de kanske e över hela landet,de vet ja inte men ja tänkte lägga ut en liten varning här bara om detta så att ingen gör nå tok i onödan...:yoparty
Trevliga helg allihop....

Njä de vet ja inte... de e både länstrafikgruppen och tunga gruppen så de e nog trafiken i stort tror ja....men de kan ju va någon dom söker me...

Fan vilken tur, då hämtar inte jag släpen med stulna hojar där i kväll då.

Inte för att polisen bryr sig om dom stulna hojarna, men släpet är 50kg för tungt för min dragbil!

Det var "trafikvecka" i dalarna förra veckan. Stog poliser bakom varje hörn, antar att dom kör vidare på temat även i andra delar av sverige.

Ja det är extra trafik koll sen nån vecka tillbaks över landet.
Nu har jag ju ingen mc men har inte blivit stoppad i bilen då jag inte sett en enda kontroll,kom hem precis och mötte inte en snutbil,dom verkar ha fullt med alla snorisar på torget nu iallafall :)

Fan vilken tur, då hämtar inte jag släpen med stulna hojar där i kväll då.

Inte för att polisen bryr sig om dom stulna hojarna, men släpet är 50kg för tungt för min dragbil!
Nähä, här har man slitit som ett djur för att få beställningen klar till första maj. Nåväl, får väl rulla in ekipaget i garaget då så inte nån idiot stjäl det.

Men du.. om vi skruvar lös luftburken från HDn och lägger den i bilen istället så borde du hamna i laglig vikt.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon