Musik The Essential mix Metropol NU

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Hej på er, sitter just nu och lyssnar på metropol och the essential mix från bbc.
Det var ett tag sedan jag var ute på krogen och hörde (i mina öron) så här tung musik utan att det var något specialtillfälle.
Eftersom jag har så dålig klubbkoll så tänkte jag höra om någon av er andra gör annat än att köra hoj dygnet runt?

Någon som vet var jag kan gå ut och höra sån här musik spelas HELA kvällen??
Inga ställen med delade dansgolv och sånt skit utan renodlad housekväll på hela stället.

mvh

Edit: Kanske inte kallas House då rå...

Lyssna på P3 Dans på sr.se. Jag föredrar Housewifes men alla program är lyssningsvärda.

Haha. The Essential Mix har dom ju kört i 10 år, minst. Missat det? Är det fortfarande Pete Tong som lirar? Hon Annie Nightinggale kör ju också rätt hårt.

Oavsett så kan du ratta in stationen på närmsta dator, och det finns MASSOR av mixar att tanka ner som torrent om man nu vill det.. Jag har säkert 10 gig med bara "Essentials" :)

Nej men essential mix har jag haft koll på och p3 dans, men jag vill inte gärna springa runt på krogen med min egna radio med mig.
Jag undrade ju om uteställen som spelar sån musik.
O essential mix är ju inte alltid samma typ av musik och samma DJ.
Den här gången var det buraka som sistema som stod för musiken, och det var fan bra :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park