Peder Rosberg
It places the lotion in the basket
- Gick med
- 19 Aug 2004
- Ort
- Falkenberg
- Hoj
- En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Jag tror att jag lånar namnet MT-02 sp tills dom släpper en sådan
I vilket fall så kommer här receptet på hojen.
Ramen är rensad från allt onödigt, ombyggd där bak med egentillverkade ljuddämparhållare och pulverlackerad silver.
Styrkronor kommer från Bimota och är ombyggda för att passa Öhlinsgaffeln som kommer från Aprilia RSV mille och styrstammen är egentillverkad, styrlager från Honda CBX. Styret är ett Renthal fatbar med KTM överfall.
Fälgarna är av märket OZ-racing och hör igentligen hemma på en R-sexa vilket innebär att jag fick svarva nya hjulaxlar och byta lager.
Svingen kommer från Aprilia RSV mille och är omsvetsad för att passa till länkaget och nya bussningar fick svarvas.
Fotpinnar kommer från PP-tuning och är till en ZX-10r som fick modifieras lite för att passa. Även tanklocket är från PP-tuning.
Bromsarna består av Brembos ok och Galfer fram EBC bak.
Bakdelen är en hybrid på CBR 1000 och TRX som jag har gjutit ihop framlampan kommer från KTM som blev en liten nödlösning, jag har planer på något annat, allt är lackat i gråmetalic med vita linjer checkered flag motiv på bukspoilern från Pferrer med 6 lager klarlack. Allt utfört av Hedens lack.
Motorarbetet har R-G engineering utfört och består av portad/planad topp omfrästa ventiler för större aria, planat cylindrar, balanserat vev och bestyckat med Keihin flatslides 39 och Over racing helsystem vilket slutade i 94.8 bakhjulshästar och 87,9 nm mot 77,6 hk och 82,4 nm original och hela 20 hästar mer vid 8500 rpm
Och mängder mängder med egentillerkade fästen och skruvar och grejer som jag glömt att skriva här

I vilket fall så kommer här receptet på hojen.
Ramen är rensad från allt onödigt, ombyggd där bak med egentillverkade ljuddämparhållare och pulverlackerad silver.
Styrkronor kommer från Bimota och är ombyggda för att passa Öhlinsgaffeln som kommer från Aprilia RSV mille och styrstammen är egentillverkad, styrlager från Honda CBX. Styret är ett Renthal fatbar med KTM överfall.
Fälgarna är av märket OZ-racing och hör igentligen hemma på en R-sexa vilket innebär att jag fick svarva nya hjulaxlar och byta lager.
Svingen kommer från Aprilia RSV mille och är omsvetsad för att passa till länkaget och nya bussningar fick svarvas.
Fotpinnar kommer från PP-tuning och är till en ZX-10r som fick modifieras lite för att passa. Även tanklocket är från PP-tuning.
Bromsarna består av Brembos ok och Galfer fram EBC bak.
Bakdelen är en hybrid på CBR 1000 och TRX som jag har gjutit ihop framlampan kommer från KTM som blev en liten nödlösning, jag har planer på något annat, allt är lackat i gråmetalic med vita linjer checkered flag motiv på bukspoilern från Pferrer med 6 lager klarlack. Allt utfört av Hedens lack.
Motorarbetet har R-G engineering utfört och består av portad/planad topp omfrästa ventiler för större aria, planat cylindrar, balanserat vev och bestyckat med Keihin flatslides 39 och Over racing helsystem vilket slutade i 94.8 bakhjulshästar och 87,9 nm mot 77,6 hk och 82,4 nm original och hela 20 hästar mer vid 8500 rpm

Och mängder mängder med egentillerkade fästen och skruvar och grejer som jag glömt att skriva här
