Mr K har inte tappat stinget .......

Sluta glo in i kameran din linslus.. :tummenupp

Zana skrev:
Passande dojjor... (not)

Det var ett jävla tjat då..
Jag tycker dom verkar sitta kanon och färgmatchningen är det då inget fel på.. :tummenupp
There´s a reason for everything, mao var inte så snabba att dömma ut folk..

/KetogaN

Last edited:
Zana skrev:
Passande dojjor... (not)

MR K har glasfiberproteser, detta är nog trettifjärde gången någon klagar på hans skor :( sluta vara så gnälliga, ge lite credits till dom snygga bilderna istället :tummenupp

GSXR1100R skrev:
MR K har glasfiberproteser, detta är nog trettifjärde gången någon klagar på hans skor :( sluta vara så gnälliga, ge lite credits till dom snygga bilderna istället :tummenupp

Är det så jävligt asså!!??

Förlåt mig isåfall, men kan man inte ha stövlar iallafall? Eller köpa snyggare sneakers.. :)

Jag kör faktiskt också i dojjer, men jag har inte råd med stövlar... Till och med kyrkråttorna ser ner på mig.... :fakta

Zana skrev:

Förlåt mig isåfall, men kan man inte ha stövlar iallafall? Eller köpa snyggare sneakers.. :)

Jag kör faktiskt också i dojjer, men jag har inte råd med stövlar... Till och med kyrkråttorna ser ner på mig.... :fakta
Jepp.
Det e billigare att sabba ett par dojjor för några hundralappar än ett par stövlar för ett par tusenlappar.
I fortsättningen skulle jag uppskatta om folk frågar vad som är fel än att dömma folk direkt.
Men det är juh som vanligt .... gnäll istället för att ge credits .......

Zana skrev:

Förlåt mig isåfall, men kan man inte ha stövlar iallafall? Eller köpa snyggare sneakers....

Hehe du Zana är en lustig typ. Förra gången jag läste ett inlägg från dig tyckte du det var rätt åt en snubbe (Rossifumi tror jag) som blivit rullstolsbunden efter en MC-olycka. Vad är problemet med dig? Känns dumt att upplysa dig om att forumet inte är till för att man ska hacka på varandra men tyvärr känns det nödvändig. Folk blir med all rätt grymt irriterade vilket du fått erfara tidigare. Försök tänka till innan du skriver något, det gör de flesta andra.
Ta inte illa upp och förvandla denna tråd bli en enda lång pajkastning :fakta

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma