Motul 5100 på DinMc?

Andreas318

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2013
Hoj
660SMC -04 , VN800 bobber
Godkväll mitt hjärtefolk! *smör smör* :tuttar

Då DinMc's hemsida suger, så undrar jag blott om någon utav er mer mc-handlar inbitna personer känner till utifall de säljer/lagerför Motul 5100? Vet att AvaMc gör det, men dom har valt att placera sin butik utan någon som helst omtanke för vart jag bor. :dummer

Iaaaallafall, någon som vet? Eventuellt beröm kan utdelas beroende på hur trovärdigt ditt svar låter.

:shrules

Last edited:
Ring motostop istället. Troligen bättre pris och de är mer serviceinriktade. Även de på fel sida stan för dig, men vafasen, är inte hojen tömd på olja så ta den dit o handla?

Om du inte vill åka i onödan så testa att ringa dit, kanske lite väl 90-tal men de brukar funka rätt bra

Beställ motul från England och spara stora pengar min motul 300 var 75;- litern inklusive frakt billigare än någonstans i Sverige. Precis som ngk tändstift från England.

Beställ motul från England och spara stora pengar min motul 300 var 75;- litern inklusive frakt billigare än någonstans i Sverige. Precis som ngk tändstift från England.

Kan du inte länka så andra kan ta del av priserna, eller är det hemligt? :krama

Mats på österskärs däckservice rallarvägen (åkersberga) säljer den.
Nära och bekvämt!

Mats på österskärs däckservice rallarvägen (åkersberga) säljer den.
Nära och bekvämt!

Vafan, HÄR HAR DU! :klappar:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar Kollade in hemsidan, ligger ju 100 meter ifrån gym och motion. Blev helt plötsligt en omväg på 40 sekunder gentemot en timme! :tummenupp Fyfan vad bra sporthoj är, klimatsmart är det dessutom. :kär

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back