Motorcykelrelaterat våld!

Hade slagit ut framtänderna på henne, tveklöst.. Sicken jävla idiot till kärring.. Sånt där gör mig så jävla förbannad, att man inte kan ha respekt för andras grejor, av ren avundsjuka välta killens hoj, för det är väl det det handlar om i från början... Får inte/kan inte jag, får inte du....

What!?!
Ehm... hade hon gjort så mot mig och min Skithög så hade jag fan jagat ikapp henne och hoppat på henne.
Shit vilken flip hon fick??

Hoppas det var en sketch eller något.
I annat fall har han ju film på vad som hände.

Tydligen reklam film för IF skadeförsäkring. Jag vart iaf jävligt förbannad när jag såg den!!

Haha ok, då behöver jag inte va orolig för att få hojen vält av henne iaf :)

Det har hänt i verkligheten,fick en hoj omkullbackad av en kvinnlig bilist som glatt åkte vidare.Vid upphinnande och konfrontation var hennes enda kommentar:-Jag har inte tid.

Har vart uppe tidigare. länkades i den tråden till nån sida där hon själv bekräftar att det är för en reklamfilm.

Hoppas verkligen det är en reklam film!

Det har hänt i verkligheten,fick en hoj omkullbackad av en kvinnlig bilist som glatt åkte vidare.Vid upphinnande och konfrontation var hennes enda kommentar:-Jag har inte tid.

:roadrage :mad:

Last edited:
Fyfan..sånt där kan dem fan inte göra reklam för :p fan man bir ju förbannad skulle hon göra likadant mot en annan skulle man skita i om det var en kvinna...då e det fan spö...

Hade hon kört mc, hade hon garanterat åkt runt och kickat av backspeglar för bilister. Höglund riskera sitt namn för att välta krompråm? Knappast.

Hon har nog rätt god distans, alternativt saknar omdöme.

...och gör man så, då kan man inte ens sätta dem för smitning!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti