Motorcykel spel till PS2???

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Va uppe på elgiganten idag. De hade slängt i Moto GP spelet i X-Box 360:it som stod där så man kunde prov spela. Någon som vet ifall det finns något schysst motorcykelspel till PS2???

///Micke

TT - Tourist Trophy

:tummenner :tummenner :tummenner :tummenner :tummenner

Drygare spel än TT har jag inte varit med om.

Finns bara en riktigt bra MC-spelserie: MotoGP 2 & 3 till PC.

motogp3.jpg

2786076 :tummenner :tummenner :tummenner :tummenner :tummenner

Ah, jag gillar det heller inte riktigt. Tycker känslan är skum i inbromsningarna. Sen kan man inte köra på ställ ut ur kurvorna samt lite annat skojsigt..

Ja, Moto Gp till Pc är griiimt! Det rockar riktigt hårt, det enda jag tycker är lite kass är fartkänslan. Känns typ som 50 ibland när man ligger i 200 :gnissla

2786076 :tummenner :tummenner :tummenner :tummenner :tummenner

Ah, jag gillar det heller inte riktigt. Tycker känslan är skum i inbromsningarna. Sen kan man inte köra på ställ ut ur kurvorna samt lite annat skojsigt..

Ja, Moto Gp till Pc är griiimt! Det rockar riktigt hårt, det enda jag tycker är lite kass är fartkänslan. Känns typ som 50 ibland när man ligger i 200 :gnissla

Moto GP 4 Till PS2 är det de nyaste som finns eller är tourist trophy nyare ??? Någon som testat det?

Vilket är det bäst känsla i?

///Micke

Last edited:
Moto GP 4 Till PS2 är det de nyaste som finns eller är tourist trophy nyare ??? Någon som testat det?

Vilket är det bäst känsla i?

///Micke

TT är nyare, men båda är lika dåliga imho. Den bästa simulatorn till PS2 är GT3 och GT4 (bil-sim alltså).

TT är nyare, men båda är lika dåliga imho. Den bästa simulatorn till PS2 är GT3 och GT4 (bil-sim alltså).

OK...Men vilket är roligast att spelag då??? GP 4 eller TT???

Testade ju gp 07 på X-BOX 360 JÄVLAR så grymt... blir nog en krysslåda me.hehe

men PS2 är ju grymt att ha till förfesterna med sina singstar och guitar heros....

///Micke

Vill ni trottna pa ett spel snabbare an nagot annat spel sa rekomenderar jag MotoGP till PSP, kan nastan satta 500hundring pa att du INTE spelar skiten efter 3 timmar.

Vill ni trottna pa ett spel snabbare an nagot annat spel sa rekomenderar jag MotoGP till PSP, kan nastan satta 500hundring pa att du INTE spelar skiten efter 3 timmar.

OK........... Får nog investera i en 360 me då... Men jävlar va det skiljer i pris på dem. på elgiganten kostar ett 2490 och på brl 3600.....

///Micke

OK........... Får nog investera i en 360 me då... Men jävlar va det skiljer i pris på dem. på elgiganten kostar ett 2490 och på brl 3600.....

///Micke

Det billiga på elgiganten är core system (det som behövs för att kunna spela) och det på BRL är premium och då är det inbyggt hårddisk tror jag och så fick man nå andra små prylar med.

Last edited:
*/ ?>
Back