MotoGp Japan 25 April inställt! :(

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
CB1000RA
Japans MotoGp tävling den 25 april är inställd på grund av flygproblemen som är nu (pga askan från vulkanen).
Många team skulle börja flyga idag och imorgon, men eftersom det står
stilla, så väljer de nu att ställa in det.
Det kommer istället att köras 3:e oktober...

suck... nu får man vänta länge innan nästa race ju :( :huvet

Tänkte precis på det angående F1, men de klara sig med Kina. Aja då blir säsongen längre, har man något att kolla på i oktober också!

RÖÖÖÖVHHÅÅÅL typ. Precis när Rossi är lite mörbultat och Stoner har ett bra utgångsläge för att slå Rossi, så ställer dom in skiten!! Pissaska.

Riktigt trist, men tur att det bara är framflyttat så att dom inte ställer in det helt.

Kan inte läsa om detta på motogp.com.
Vart kommer info ifrån och är den säker?

RÖÖÖÖVHHÅÅÅL typ. Precis när Rossi är lite mörbultat och Stoner har ett bra utgångsläge för att slå Rossi, så ställer dom in skiten!! Pissaska.

Precis vad jag tänkte! Jag tror på konspirationen, det finns ingen vulkan allt är köpt av Yamaha... :D

Riktigt trist, men tur att det bara är framflyttat så att dom inte ställer in det helt.

Kan inte läsa om detta på motogp.com.
Vart kommer info ifrån och är den säker?

Jag undrar detsamma. Ingen update på MotoGP sen i Fredags.:va

Precis vad jag tänkte! Jag tror på konspirationen, det finns ingen vulkan allt är köpt av Yamaha... :D

J-la Japaner....:D

Last edited:
Världen är bra liten ändå, en liten vulkan under en glaciär på Island dit förhindrar att ett MotoGP-race i Japan :)

Världen är bra liten ändå, en liten vulkan under en glaciär på Island dit förhindrar att ett MotoGP-race i Japan :)

Mjo, men det är ju inte för att det är aska i luften över Japan dom inte kan flyga, utan för att det är aska över hela Europa. :)

har jag missat nått.

det var ju stoner som kraschade:va:va

Sista MotoGP-nyheten på MCN just nu är Vales motocrossvurpa. Jag tror att de snackar i nattmössan. Inte första gången...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT