MotoGP biljetter Assen, går inte köpa på motogp.com?? HAAAALLLÅ????

• Thread starter Thread starter FP
  • Start date Start date

FP

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2009
Hoj
CRF250
Hej,

Skulle gå in och köpa två biljetter till MotoGP på Assen nu i helgen och får upp detta? Jaha vad gör man nu då?????

Kan man köpa på plats? Vill inte stå där på fredag morgon och det är slutsålt... Kan tro det är nått tivoli man ska på :hihi

motogpbilj.JPG

Funkar fint å köpa på plats..va där förra året och på mugello iår och vi handla på plats.

Inga problem att köpa på plats. Fanns ganska mycket biljetter kvar i förra veckan. Vissa läktare är dock utsålda sedan länge.

Läktarplats är inget måste på Assen. Man ser rätt mycket av banan från naturläktaren.

om jag säger så här... så länge du ska handla "general admission" är det inga probs ska du ha läktarplats på assen vet jag ej hur mkt som finns kvar att handla på plats..tror det va 105 000 i publik förra året

om jag säger så här... så länge du ska handla "general admission" är det inga probs ska du ha läktarplats på assen vet jag ej hur mkt som finns kvar att handla på plats..tror det va 105 000 i publik förra året

Vi är enbart intresserade av General Admission. Vi missar torsdagen och siktar på fredag och lördag.

Tackar för ditt svar... Då kör vi på det:)!!! tjjjjiiihooooo:):):tuttar:tuttar:tuttar:tuttar

General Admission blir aldrig utsållt på Assen, det är alldeles för stort för det. På Fredagen är det fri sittning på läktarna.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti