MotoGp 10/4, WCX klubbstuga, Grymaste bilden i Stan!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
150-180 tums knivskarp bild, med ljusstyrka på 4500 ansilumen, kan det bli bättre??? NOPE!!! :)

Vi serverar öl, 20kr, drickor, 10kr, chips och chocklad finns om man vill ha det också. :fyllisar

Bäst av allt, vi visar hela jippot, från 125 klassen till MotoGp racet.

Vi har soffor man kan sjunka ner i och softa gött i och snacka mc med likasinnade. :tummenupp

Tid: 10.00 tills slut, kolla warmupen, 125cc, 250cc, MotoGp.
Plats: WCX klubbstuga, Fältspatsgatan 13, Högsbo

Varmt välkomna!!! :)

Nåt ni undrar över så är det bara att fråga.

Mvh Rejvis

Vad är minimum åldersgränsen? jag fyller lätt-mc om 3 veckor :rolleyes:

Just det ja! vad är maximum? ifall att jag får komma, skulle jag vilja dra dit min gubbe på 56 bast också. DaggeZ heter han.

Veek-tawr skrev:
Vad är minimum åldersgränsen? jag fyller lätt-mc om 3 veckor :rolleyes:

Just det ja! vad är maximum? ifall att jag får komma, skulle jag vilja dra dit min gubbe på 56 bast också. DaggeZ heter han.
ingen ålder, bara intresset gäller :)

Finemang! Skulle vilja se folket från SH mer än i bara ett forum. Jag ska se om jag kan med farsan. i sånna fall kommer vi :)

lite add on info:

Här är ert andra alternativ på ställe att kolla på MotoGp precis som det stog i CoolaOlas första inlägg. Ni behöver inte skriva upp er eller så, det är bara att komma. Jag drar igång grillen om nån känner för att grilla nån korv eller så, ta mer isf. Ketchup o senap finns på plats, drickor, bärs likaså för dom som inte kör

Vägbeskrivning: Kör Linnegatan upp till Linneplatsen följ sen Dag Hammarsköldsleden till Marconimotet, sväng upp på motet, ta vänster uppe på motet, kör till lilla rondellen, ta vänster i lilla rondellen, ta första höger in på fältspatsgatan. Följ den hela vägen till vändplatsen, där finns en röd klubbstuga. Framme

Vi startar upp projektorn innan 125cc racet börjar för dom som vill kolla även det.
Som det ser ut nu så startar racet med 125cc kl 11.00, vi kommer finnas där från 10,30.

Alla är välkomna, stora som små

Mvh Rejvis

Ravetrancer skrev:
150-180 tums knivskarp bild, med ljusstyrka på 4500 ansilumen, kan det bli bättre??? NOPE!!! :)

Vi serverar öl, 20kr, drickor, 10kr, chips och chocklad finns om man vill ha det också. :fyllisar

Bäst av allt, vi visar hela jippot, från 125 klassen till MotoGp racet.

Vi har soffor man kan sjunka ner i och softa gött i och snacka mc med likasinnade. :tummenupp

Tid: 10.00 tills slut, kolla warmupen, 125cc, 250cc, MotoGp.
Plats: WCX klubbstuga, Fältspatsgatan 13, Högsbo

Varmt välkomna!!! :)

Nåt ni undrar över så är det bara att fråga.

Mvh Rejvis
Hur mycke folk sväljer eran klubbstuga?
Ingen risk att man får ståplats om man är lite sen?
Har ni tänkt å käka nåt eller så?
Mvh turture

Turture skrev:
Hur mycke folk sväljer eran klubbstuga?
Ingen risk att man får ståplats om man är lite sen?
Har ni tänkt å käka nåt eller så?
Mvh turture
den sväljer ganska många, kom när du vill, sittplatser finns så det räcker, ta med dig käk om du är hungrig, vi kommer inte ha mackor eller mat denna visning.

Vi kommer säkerligen tända grillen så om du vill grilla nåt så är det ok :)

MVh R

Rasorblade skrev:
Inte riktigt, men nästan...'
Hon vill ha en till men jag har sagt nej tills nu... så vi får se.......
en till e kul:)
Jag vill nog ha en till oxo, dom e kul barn...:)

Rasorblade skrev:
Jo nu när de är lite större (Första é 4 år nu) Annars så sover,skiter och äter de ju bara... *L*
efter 3:e året så börjar dom bli goa, min e 5 nu, helt underbar o jobbig :)
Otroligt vad manipulativa dom är dom små liven, men papsen ser nog allt när dom försöker tänja gränserna för mycket, eller gör jag egentligen ?:)

Ravetrancer skrev:
den sväljer ganska många, kom när du vill, sittplatser finns så det räcker, ta med dig käk om du är hungrig, vi kommer inte ha mackor eller mat denna visning.

Vi kommer säkerligen tända grillen så om du vill grilla nåt så är det ok :)

MVh R
Låter kanon.Vi kommer nog ett par/tre st då.
Extra intressant nu då våran parabol ballat ur.dvs no eurosport. :huvet
Hoppas man slipper va chaufför :)

Turture skrev:
Låter kanon.Vi kommer nog ett par/tre st då.
Extra intressant nu då våran parabol ballat ur.dvs no eurosport. :huvet
Hoppas man slipper va chaufför :)
välkomna:)

Ravetrancer skrev:
efter 3:e året så börjar dom bli goa, min e 5 nu, helt underbar o jobbig :)
Otroligt vad manipulativa dom är dom små liven, men papsen ser nog allt när dom försöker tänja gränserna för mycket, eller gör jag egentligen ?:)

Hehe, trotsig är bara förnamnet.... :hihi

Ravetrancer skrev:
En fråga till.Det är inte så att ni ska ut å gasa efteråt om vädret tillåter?Vore ju tråkigt om man kommer med bil isf.

Back