Moto Morini Corsaro 1200

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Är den här piraten nåt att fundera på? :7peta
01.jpg
06.jpg

03.jpg
corsaro_9.jpg

1200cc V-Twin på 103Kw @ 8500RPM.
Tror priset är ungefär 150 000:-.

übertuff är den i alla fall :yoparty

länk -> Moto Morini

köp!

riktigt cool ser ut som en blandning mellan brutale, moster och mt01.... köp och njut..

inte många som har en moto morini heller! dom har som dom flesta italienska tillverkarna "uppstått" igen!

riktigt nice.. och jag lär virda huvet av mig om jag ser någon..

köp å va glad och nöjd med livet!!

// jonas :tummenupp

Jag har mailat dom och den stora 1200:an kommar att börja tillverkas tidigast i höst...och den lilla skulle dom återkomma med importörsinfo när det va dax...så tyvärr finns ingen av dom båda att tillgå ännu :(

//TwinSucker

TwinSucker skrev:
Jag har mailat dom och den stora 1200:an kommar att börja tillverkas tidigast i höst...och den lilla skulle dom återkomma med importörsinfo när det va dax...så tyvärr finns ingen av dom båda att tillgå ännu :(
//TwinSucker
Det var ju lite synd, jag har en kompis som är grymt sugen på Corsaron nämligen. Men å andra sidan har han inget A-kort än heller. :tungan

Tjaa den fick ju Henning få ont i ansiktet under tesdagen för att skrattade så mycket i alla fall om jag minns det hela rätt:tummenupp

Något som kan vara värt att fundera över är ju att man läser att även Moto Morini har finansiella problem i världsklass och kan vara på väg mot en snar konkurs.

SM i trådlyft! Någon som vet hur det ser ut idag? MM har ju släppt lite nya hojar i år. Det verkar inte finnas så mycket info förutom några reklamfilmer på tuben. Corsaron är i mitt tycke den fetaste och snyggaste nakenhojen i dagsläget! Definitivt en våt dröm :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park