Moto GP 13 på krogen.

Apis

Sporthojsnörd
Gick med
9 Feb 2012
Hoj
Ryuyo
Vilka skulle vara intresserade av att se årets Moto GP på O'learys eller någon motsvarighet? Jag kan stå för det rent administrativa, men behöver på förhand veta vilka som skulle vara intresserade av delta.

Har jag förbisett några regler beträffande skapande av nya trådar alt. missat någon information ber jag om ursäkt för detta till Modsen.

Jag skulle definitivt kunna vara intresserad. De brukar inte vilja visa MotoGP pga nån jävla fotboll eller F1.

F1 är ju också kul att titta på när man är fler :tummenupp

Bra initiativ.

Skulle det inte fungera på tilltänkt krog något race kan jag säkert ordna så man kan sitta ett gäng i Rapidos klubbkåk vid gullmarsplan och se loppet på projektorduken.

Bra initiativ.

Skulle det inte fungera på tilltänkt krog något race kan jag säkert ordna så man kan sitta ett gäng i Rapidos klubbkåk vid gullmarsplan och se loppet på projektorduken.

Stort tack!

Jag har kikat runt lite på forumet och pratat med folk på SH - det skall tydligen inte vara några problem för O'learys att avsätta ett avskiljt rum för detta ändamål. Jag ringde även 2 stycken O'learys i centrala Stockholm nyss - varvid de angav att det icke skulle vara några konstigheter förutsatt att jag på förhand kunde ange hur många som skulle närvara på tillställningen.

Om vi kan få igång en lista så kan jag stå för arrangemanget.

Ja e down på att kolla, låter ju skoj!:fyllisar

Varför gå på krogen när man kan se MotoGP på en MC-klubb? Kom till Rapido vid Gullmarsplan så får ni träffa psxcare. Se www.rapido.se för vägbeskrivning.

Har gjort en förfrågan på FB så vi får se vilka som kan. :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...