motardtröja

blom skrev:
ja inte vet jag men det lär väl finnas någon här som är duktig på att göra en logga... bara en ide jag fick.

Släng iväg ett PM till cybernisse. Han har en idé på hur det kan se ut åsså e han ganska vass på att göra loggor.

/Mange

ok.. men först lär vi ju kolla hur många som vill ha..

1,blom
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,

osv

Är det inte lite nördigt med sån där tröja :confused:

blom skrev:
såg att Fighter klubben trycker tröjor igenom sporthoj.com, ( http://www.sporthoj.com/fightertroja.php ) kan det vara något för motard folket att göra någe liknande???

Detta e en gammal variant som man kanske skulle kunna finslipa lite!! :yoparty :yoparty Den ser lika bra ut på svart med vit hoj. Den skulle gå och skaka fram som den ser ut redan efter Lag EM..

tjoja.jpg

Last edited:
1,blom
2, KNOX
3, Mheel
4, henrikkrueger
5, MD
6,
7,
8,
9,
10,

1,blom
2, KNOX
3, Mheel
4, henrikkrueger
5, MD
6, LaNgE
7,
8,
9,
10,

blom skrev:
den var riktigt fin.

Åker troligtvis ner och trycker tröjor till en annan sak i morgon, så jag hör med honom om priser och leveranstid.. :tummenupp

Om nu min tröja är het?? :banana Kommer endå att skissa på tröja, mugg, och musmatta till hösten.

Kanske det skulle vara nått med en musmatta med Ejdehage i fett ställ och Supermotard Sweden logga... :yoparty :yoparty :yoparty

Last edited:
Cybernisse skrev:
Åker troligtvis ner och trycker tröjor till en annan sak i morgon, så jag hör med honom om priser och leveranstid.. :tummenupp

Om nu min tröja är het?? :banana Kommer endå att skissa på tröja, mugg, och musmatta till hösten.

Kanske det skulle vara nått med en musmatta med Ejdehage i fett ställ och Supermotard Sweden logga... :yoparty :yoparty :yoparty
ja gör det.. men det vore ju fint med en långärmad .. och gärna svart oxå :) kanske med ett fint ärmtryck :)

Cybernisse skrev:

kolla vad priset blir :)

Back