gluffis
Slowrider
Har lite tankar för sommaren. En av dom är att åstadkomma en motard i garaget igen. Nu står där en gammal Husa 450 med 380 kit på. Frågan är om man ska motardkonvertera den eller sälja av och köpa en färdigkittad racemotard. Har en känsla att 380 kittet gör den precis lagomt för slö för att åka motard med. O andra sidan är den helt nyrenoverad, snaart
, så den går hela säsongen...
Har sneglat lite på 525/530/560 eller Husa 650/570. Hur är dom japanska motsvarigheterna DRZ400 eller WR450's ? Driftskostnad och tillgång på delar. Till KTM och Husa finns det oändliga mängder delar
Har inga ambitioner att åka gata med motarden, bor ganska mitt emellan Örebro/Gröndal/Sala banorna, så tanken är att befolka dom.

Har sneglat lite på 525/530/560 eller Husa 650/570. Hur är dom japanska motsvarigheterna DRZ400 eller WR450's ? Driftskostnad och tillgång på delar. Till KTM och Husa finns det oändliga mängder delar

Har inga ambitioner att åka gata med motarden, bor ganska mitt emellan Örebro/Gröndal/Sala banorna, så tanken är att befolka dom.