Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
burt skrev:de e körning varje onsdag ...nästa år ev även på go cart banan...nu vet ni![]()
burt skrev:de e körning varje onsdag ...nästa år ev även på go cart banan...nu vet ni![]()
burt skrev:1606824de e körning varje onsdag ...nästa år ev även på go cart banan...nu vet ni![]()
Lyfter då jag är nyfiken på borås banaWho'sYourDaddy skrev:2070119Väcker denna till liv nu när det börjar bli vår... Är det någon som vet om det blir någon motardträning i Borås också i år? Borås MK:s hemsida säger inte så
mycket. Eller finns det någon annan bana i närheten av Göteborg? Har allvarliga funderingar på att sälja 660:n och köpa en Husaberg och börja träna lite seriösare.
Hur gör ni andra banåkare i området?
Who'sYourDaddy skrev:2070119Väcker denna till liv nu när det börjar bli vår... Är det någon som vet om det blir någon motardträning i Borås också i år? Borås MK:s hemsida säger inte så
mycket. Eller finns det någon annan bana i närheten av Göteborg? Har allvarliga funderingar på att sälja 660:n och köpa en Husaberg och börja träna lite seriösare.
Hur gör ni andra banåkare i området?
Du som har snackat med killarna, hör om vi inte kan svänga in på go-carten också? Allstå bara go-cart körning. När jag var där ute sist sa funktionärerna att det inte skulle vara några problem...Sniff skrev:2079468Jag är också sugen på att testa borås banan. För det är väll den ända som finns i området?
Jag ringde till Conny Hansson han sa att dom öppnar banan på onsdagar för motard när det blir väder för körning, banan är ju bara 55% asfalt.
Dock skulle dom höja avgiften från förra året (100kr), han kom inte ihåg med hur mycket.
Dom skulle uppdatera hemsidan snart med mer info..
liljekvist skrev:2079588Du som har snackat med killarna, hör om vi inte kan svänga in på go-carten också? Allstå bara go-cart körning. När jag var där ute sist sa funktionärerna att det inte skulle vara några problem...
Sniff skrev:2079665Vi skulle inte få va där dom kör go-cart sa dom nu iallafall...![]()
Dom skulle öppna motard banan Onsdag v.18.
Jag har inte varit där och sett hur den ser ut, är det värt 150 kr
som det skulle kosta per gång?
Barrett skrev:2080332Är det heeeelt uteslutet att få till träningar på helgdagar?Kanske inte regelbundet, men ngn gång då & då.
Morsan bor ju i Borås & hon hade nog blivit glad om man åkte dit någon gång emellan åtOnsdagar är ju dock helt uteslutet
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |