Motard på TV...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tjena!

Fick mail av Daniel Rizzla som är mediaansvarig på Youthstream precis. Där står det följande:

"TV4 Sport will also broadcast the highlights of the FIM SuperMoto World Championship in Sweden."

Lite coolt!

MVH

Johan

hur bra är inte det... du fick inga datum??

jag mailade motors tv men har inte fått något svar om dom kommer sända någon supermoto

Nej tyvärr inga datum eller något sådant. Hoppas det blir någon svensk i VM, jag tänkte försöka åka ut å plåta någon tävling förhoppningsvis....

MVH

Johan

Vad är det för fel att ha det på kanaler som folk faktiskt har...:huvet

VM-premiär nu till helgen och Eurosport 2 sänder live kl.16! :tummenupp

Vet inte när TV4 Sport sänder? Kan inte hitta det i tablån för efterföljande veckan iaf, kanske menades ett sammandrag av säsongen när den är över? :)

Vad tror vi, står det mellan bröderna Chareyre och vdb i S1 och Delepine och Iddon i S2 som förra året i Torino?

Vad tror vi, står det mellan bröderna Chareyre och vdb i S1 och Delepine och Iddon i S2 som förra året i Torino?

Efter som Lille-Chareyre kör S1 o Stor-Chareyre kör S2 så kommer dom nog blanda sig i fighten om guldet i bägge klasserna ;)
David Gozzini lär blanda sig i toppstriden o håller han bara sig på hjulen tror jag han tar hem S2. Lazzarini verkar vara på g i S1 igen så han kommer säkert oxå vara med o slåss även om jag inte tror han når ändra fram. Ska bli kul o se vad den gamla mästaren Chambon kan göra i klassen på en TM.

VM-premiär nu till helgen och Eurosport 2 sänder live kl.16! :tummenupp

Vet inte när TV4 Sport sänder? Kan inte hitta det i tablån för efterföljande veckan iaf, kanske menades ett sammandrag av säsongen när den är över? :)

tur man har Eurosport 2
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Efter som Lille-Chareyre kör S1 o Stor-Chareyre kör S2 så kommer dom nog blanda sig i fighten om guldet i bägge klasserna ;)
David Gozzini lär blanda sig i toppstriden o håller han bara sig på hjulen tror jag han tar hem S2. Lazzarini verkar vara på g i S1 igen så han kommer säkert oxå vara med o slåss även om jag inte tror han når ändra fram. Ska bli kul o se vad den gamla mästaren Chambon kan göra i klassen på en TM.

Ahaa, missat/glömt att de delat på sig, då blir det dubbelt Husqvarna i S2, Chareyre för att han är en Chareyre och Delepine för att hans bästa varvtider förra året var sekunder bättre än de andra, han gillar nog banan. :)

TM är ordentligt lyft jämfört med skiten han suttit på senaste åren så det blir nog bra. :)

Ahaa, missat/glömt att de delat på sig, då blir det dubbelt Husqvarna i S2, Chareyre för att han är en Chareyre och Delepine för att hans bästa varvtider förra året var sekunder bättre än de andra, han gillar nog banan. :)

TM är ordentligt lyft jämfört med skiten han suttit på senaste åren så det blir nog bra. :)

Vafan Marcus menar du?? :7peta
Han åkte väl Kawa? :D

OH! :-D
Första gången som jag får ut nått bra av att de tog bor Eurosport och gav oss TV4 Sport istället. Annars bara en massa fotboll och skit.. :tandagnisslan

Det går visst just nu på TV4Sport, repris från häromdagen, så vad blir det, tre veckors fördröjning. Fast de visar ju lite S2 också för de som saknar det på Eurosport.

I vilket fall som helst ett stort steg framåt att en svensk kanal sänder överhuvudtaget. :tummenupp

PÅ fredag sänder motors tv fransk supermoto kl 19.50

French Supermoto
FRENCH SUPERMOTO RD 2 : LOHEAC
The French Supermoto tests the tarmac and dirt racing skills of the best all round riders from a country that is a leader when it comes to two wheel competition.

Imorgon söndag är det dags igen, 19.15 på Eurosport 2, VM från Spanien.

Det verkar förresten som man kan få se lite sammandrag från tidigare race på http://www.supermotos1.com/, klicka bara på något under "Check what's happened already:" till vänster.

Last edited:
Varför vänta så länge? :va För 25$ ser man ju supermoto och MX VM live, eftersänd eller nedladdat via mediazone. Klockrent! :tummenupp

Varför vänta så länge? :va För 25$ ser man ju supermoto och MX VM live, eftersänd eller nedladdat via mediazone. Klockrent! :tummenupp
,
Vår tränare i Spanien kom tvåa i kvalet men 4a i första men i andra krachade han från en andraplats med Himer och VDB bakom sig. Kul att se :)

Hey, ni missar väl inte Supermoto-VM från Andorra ikväll? Kl.19 Eurosport 2

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...