Video Motard från västkusten! Aprilia SXV & KTM 625

ser trevligt ut ! hoppas fan ni kommer ner till sommaren och kör med pimpstar i sommar :D:banana

Fan vad trevligt. Är ju precis runt mina hemtrakter, kanske stöter på er i sommar? Köper Supermotard nu till våren :tungan

Jaha det är därför jag har ett stort jävla spår i uppfarten :7peta:7peta

Haha, Nikel. Det var för det utlovade kaffet vi aldrig fick! ;)

Hade vart skoj att komma ner till GBG o köra med de stora pojkarna. Detta får kollas upp närmare :banana

NickyKay. Hör av dig när du köpt hoj så ska vi kunna ordna fram något Vi är ett ganska stort gäng som drar ihop åka varje vecka under säsong.

Myyyyys :D:tummenupp:yoparty:Bugar Man kan inte annat än att bli glad när man ser en motard som slangar :)

Hur gick det i den skarpa vänster kurvan som du körde ut i? Kommer det film på det med? :tummenupp

Det gick fint har jag för mig.
Nicco är en expert på att ge upp halvägs in i kurvor :hihi

Edit:
Den kurvan är dock ganska elak så det är många som kört rakt där.

Haha jadå, det gick fint. Inte i närheten så dramatiskt som det ser ut i filmen.
Det lustiga är att jag har tagit den kurvan såå många gånger. Tappade fokus för en millisekund och kom ur spår direkt. Imponerad av Jakobs körning då jag inte hängde med riktigt i hans tempo. Det var kul!

Haha ja, tur för mig att det var en fin grusplan och lagom nit med frambromsen där. Sist gång jag var i diket var det faktiskt rullgrus på vägen så det så!:smasha :hihi

Njae, som de säger här uppe. Allt annat än trött.
Far åt satan vad man kan ha kul på den. Helvetiskt explosiv hoj med en riktigt go effektkurva och ett ännu goare ljud. Brötar på som fan. Just how I like it :banana

Hade det inte vart för att den pajja i somras hade jag gett den 5 av 5 polerade kolvar.

Last edited:
skön film som ni har lagt upp.
nu blir man ju så jäkla sugen på att dra ut o slanga med motarden.
snyggat till min 2005 ktm 660 smc till denna säsong.

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...