Motard Örebro

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
på söndag den 27/4 är det dax för motard tävlingen på stadion.. då våran allas jock"supermoto"danielsson ska vissa eliten vart skåpet ska stå... tävlingen börjar kl 10,00 så en träff på torget i vanlig ordning kl 08,45 skulle passa som handen i racing handsken... ta med flaggorna med den stora texten jocke "supermoto" davidsson rules.. :rock

Last edited:
"Jocke Danielsson" :fakta För bövelen.

Tröjan har jag betalt men inte fått.

Tänkte få med mig mindraper och phastasphuk oxå. Vi ska nog köra en egen liten serie där den vinner som inte kommer sist av de övriga. Har tränat en gång med Ejdehage och den mannen kan hantera en hoj som ingen annan, jag lovar.

F.ö verkar det som om de sista ? ang. licenser och tekniskt reglemente är uträtade idag till mer raka ! idag. Nu ser det rätt bra ut. Blir nog tokmeka hela veckan eftersom man antagligen glömmer nåt. Men det hindrar ju tydligen inte att alla är välkomna hem till mig på fredag för att dricka :öl

Supermoto skrev:
"Jocke Danielsson" :fakta För bövelen.

Tröjan har jag betalt men inte fått.

Tänkte få med mig mindraper och phastasphuk oxå. Vi ska nog köra en egen liten serie där den vinner som inte kommer sist av de övriga. Har tränat en gång med Ejdehage och den mannen kan hantera en hoj som ingen annan, jag lovar.

F.ö verkar det som om de sista ? ang. licenser och tekniskt reglemente är uträtade idag till mer raka ! idag. Nu ser det rätt bra ut. Blir nog tokmeka hela veckan eftersom man antagligen glömmer nåt. Men det hindrar ju tydligen inte att alla är välkomna hem till mig på fredag för att dricka :öl
din tröja har stefan.... bra då vet vi vems det är :tummenupp

Du får tröjan om du visar lite resultat på söndag

Förresten så ligger den kvar hos Dr Kjelle sen festen.

Last edited:
Stefan skrev:
Du får tröjan om du visar lite resultat på söndag

Förresten så ligger den kvar hos Dr Kjelle sen festen.
"lite" resultat är nog det enda du får se, hehe. Tänkte slåss med mindraper och phastasphuk om att inte komma sist nämligen. Men jävlar så grym hojen blir i tävlingsutförande. Meckade lite igår och det kommer bli skitfräckt. Vi har även lite bus på G till på söndag....

"det skulle vara tävlingar i supermotard i örebro på söndag men det blir inget när det är strejk."

Skrev polaren!!! Stämmer det?

Nån som kan ge en bra vägbeskrivning till stadion när man kommer ifrån Karlstad? Jag och en polare tänkte åka och kolla nämligen. :)

http://www.nerikes.se/index_frame.asp?page=http://www.nerikes.se/artikel.asp?txtId=632788

OM dom ska spela fotboll så kan man köra tävling.....verkar kunna gå bra..... :hoppas hoppas hoppas

Till stadion ja....från värmlandshållet.....kör mot sjukhuset, ta sen höger i den STORA trafikljuskorsningen....missar du det nu så borde du inte köra varken sig hoj eller b*l, även fast du skulle vara 80 år med hatt och köra en 140 från -72 med en ägare :skrämd

Eeeeh? Är det på Eyravallen eller? :confused:

Vilken "Stadion" kör dom motardtävlingen på?

(Macke fattar inget...)

Last edited:
Kör på vinterstadion som ligger bredvid Eyra-vallen....

Jaha, är det bandyplan?
Parkerar man på den stora grusparkeringen eller?
När börjar det?

*nyfiken*

LaFleur skrev:
"det skulle vara tävlingar i supermotard i örebro på söndag men det blir inget när det är strejk."

Skrev polaren!!! Stämmer det?

Nej för bövelen, "Supermoto" jobbar inte på kommunen därför kommer han inte heller att strejka från motardtävlingen. :fakta

Ja, så måste det vara :D

Går det inte att hitta nån "ansvarig" som kan säga att det blir race oavsett strejk? Snälla.....

Tror tyvärr så att det räcker med att om vaktmästarpuckot som ska hålla i nyckeln för att låsa upp är uttagen i strejk så blir det inget eftesom det finns alldeles för mkt lagar som reglerar sånt här. Att Eyravallen betraktas som byggarbetsplats tror jag hjälper föga eftersom det är en helt annan arena vi pratar om.

Nån frågade vilken stadion det är och JA det är "bandyplan" som det även körs isracing på ibland. Förhoppningsvis kommer en del av banan gå ute på parkeringen så jag vet inte hur mkt parkering det blir kvar.
Gå in på www.orebro.se, klicka på kartor längst upp, sök på "vinterstadion" så löser sig allt....

Hoppas nu att allt löser sig så man kan köra....

farmerlip skrev:
Går det inte att hitta nån "ansvarig" som kan säga att det blir race oavsett strejk? Snälla.....
Man kan nog ringa den som står som kontaktperson på TeknisMC (alltså arrangörsklubben) Björn Selvin 070-583 32 36. Men jag tror inte han vet mer än nån annan just nu tyvärr.

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...