Motardåkare i Kungälvs området?

Bilan

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
vespa
Tänkte bara kolla läget ifall det fanns nåra sköna gubbar som kör motard runt om i kungälv? eller är jag helt ensam?

Ska hänga på plåtar men jag o kolle kör ju gärna på mindre vägar, parkeringar etc. Vågar inte toura då våra hojar inte är så gatlagliga.

nä, du är inte ensam... Det var kanske dig jag såg i fredags, du stod utanför ett garage i centrala kungälv, runt 16.30, jag körde däremot bil.

nä, du är inte ensam... Det var kanske dig jag såg i fredags, du stod utanför ett garage i centrala kungälv, runt 16.30, jag körde däremot bil.

trodde nästan jag var det... :) japp, det stämmer! bor i lägenheterna där jag har garaget. brukar du vara ute och köra nåt nu eller?

Ska hänga på plåtar men jag o kolle kör ju gärna på mindre vägar, parkeringar etc. Vågar inte toura då våra hojar inte är så gatlagliga.

jag förstår... håller med om att det är roligare att köra på mindre vägar, blir så enformigt annars... brukar mest köra runt vid kareby, småvägen till romelanda (som går längs med älven) osv.

Last edited:
trodde nästan jag var det... :) japp, det stämmer! bor i lägenheterna där jag har garaget. brukar du vara ute och köra nåt nu eller?

Det är en fin hoj du har, av det jag hann se. Det har varit lite väl kallt det senaste och fullt upp med annat men lite har man allt hunnit köra, även lite jobbpendling mellan frostnätterna. :)

Det är en fin hoj du har, av det jag hann se. Det har varit lite väl kallt det senaste och fullt upp med annat men lite har man allt hunnit köra, även lite jobbpendling mellan frostnätterna. :)

Tack själv! gillar din 690, har kikat runt lite på sådana :) haha, förstår. försöker själv hinna köra efter jobbet, inte lika kul när det blåser som det gör...

Motard åkning

Tjenare

Jag bor i Kungälv och hänger gärna på om ni ska ut och åka.
Bara att höra av sig.:banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...