Mot Norge!!!

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Nada at the moment
Ja idag kom svaret jag väntat på:) Jag kom in på sjökaptensutbildning i Ålesund i Norge trots kassa betyg enligt det svenska systemet men med norska mått mätt riktigt bra betyg! :yoparty Min flickvän som sökt utbildningen som sjuksköterska kom också in. Detta innebär att jag om ca 4 veckor kommer befinna mig en bra bit norr om göteborg bland lusekoftor och fisk upp till knäna :banana :fyllisar

Var bara tvungen att dela med mig av glädjen hehe...lite off topic men ialla fall!

Då får man gratulera! :cpparty

Lycka till med utbildningarna, både du och din flickvän!

Grattis har själv funderat på den utbildningen och damma av sjöfarts boken efter ett år i land nu men har ju redan kommit in på både kalmar och Chalmers så skulle nog mer se det som ett äventyr norge är fint :)

lycka till

Gottis skrev:
Grattis har själv funderat på den utbildningen och damma av sjöfarts boken efter ett år i land nu men har ju redan kommit in på både kalmar och Chalmers så skulle nog mer se det som ett äventyr norge är fint :)

lycka till

Glöm inte heller att det e grymma kontakter man kan skapa i norge. Det är ju trots allt en mkt stor sjöfartsnation med mycket pengar i bakfickan. Det är till största delen därför jag drar...om man nu bortser från att jag faktisk kom in på utbildningen o inte har en chans att göre det i sverige hehe..

Ålesund?

Stick ner på slakteriet, ta kontakt med Christian Wöyduma, hälsa ifrån Tor, (läraren) Han kommer att hjälpa dig till rätta. Ha det underbart, ni kommer till et av dom vakraste ställena i Norge. NJUT FÖR FAN!!!! :Bugar

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar