Mot falken..

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
Imorgon bär det av mot första erf tävlingen....känns som en lång vinter e över...Givetvis e ni alla välkomna att titta in hos oss....givetvis förutsatt att ni inte tillhör konkurent team...med undantag för glenning...alla andra göre sig icke besvär :D Jag,joko och zmurf återkommer med rapport samt bilder så fort vi har återhämtat oss...kan även nås på www.träningsverksomfancenter.nu :D

#57 Thundrace skrev:
Imorgon bär det av mot första erf tävlingen....känns som en lång vinter e över...Givetvis e ni alla välkomna att titta in hos oss....givetvis förutsatt att ni inte tillhör konkurent team...med undantag för glenning...alla andra göre sig icke besvär :D Jag,joko och zmurf återkommer med rapport samt bilder så fort vi har återhämtat oss...kan även nås på www.träningsverksomfancenter.nu :D

:Bugar

Här kommer tiderna Mange

Preliminärt Tidsschema
Fredag 22 april
12.00-14.50 Fri träning (kostnad 200:-)
12.00–18.00 Besiktning öppen (besiktningshallen)

Lördag 23 April
(från) 08.00 Besiktning öppen
08.45 Förarsammanträde ERF MC vid tidtagningstornet (obligatorisk närvaro)
09.45-10.30 Tidskval ERF MC
11.50-17-50 6 timmars långlopp ERF MC

Mindre bra för CTD, vi synade gräset efter en timme och enligt kommentarer så är inte gräset från Turfman västgräs :D
Provade ett par varv som Fighter också men det fungerade inte, så nu är det fram med glasfiberväven och gummiklubba.
Enligt min laptimer så la jag låga 54:or och Glenning låg och körde på höga 55:or eller låga 56:or. Kajlyl kom precis ner under minuten. Dessa siffrorna litar jag inte mycket på tyvärr eftersom mellan min laptimer och officiella tidtagningen skilde på 2 sekunder under kvalet. Min visade 57 och tidtagningen 55 eller något.

Castrol/Honda lyckades se målflaggen men vilken plats de hamnade på vet jag inte. 28 eller något tror jag.

Zmurfen är förbannat snabb, hörde rykten om 49:or. Snabbare än alla Rookie 1000 på b-racet.
Bra jobbat allihop :tummenupp

Rapport kommer på hemsidan under måndagen eller tisdagen beroende på om jag klistrar in mig själv i glasfiberväven.

Last edited:
Otee skrev:
Mindre bra för CTD, vi synade gräset efter en timme och enligt kommentarer så är inte gräset från Turfman västgräs :D
Provade ett par varv som Fighter också men det fungerade inte, så nu är det fram med glasfiberväven och gummiklubba.
Enligt min laptimer så la jag låga 54:or och Glenning låg och körde på höga 55:or eller låga 56:or. Kajlyl kom precis ner under minuten. Dessa siffrorna lite jag inte mycket på tyvärr eftersom mellan min laptimer och officiella tidtagningen skilde på 2 sekunder under kvalet. Min visade 57 och tidtagningen 55 eller något.

Castrol/Honda lyckades se målflaggen men vilken plats de hamnade på vet jag inte. 28 eller något tror jag.

Zmurfen är förbannat snabb, hörde rykten om 49:or. Snabbare än alla Rookie 1000 på b-racet.
Bra jobbat allihop :tummenupp

Rapport kommer på hemsidan under måndagen eller tisdagen beroende på om jag klistrar in mig själv i glasfiberväven.
Otto fick med det mesta så jag lägger in lite bilder imorgon när man röra sig igen :död

Zmurfen skrev:
Otto fick med det mesta så jag lägger in lite bilder imorgon när man röra sig igen :död

tur att det e söndag & du kan vila ut innan det e dags för ny jobb vecka..

det har ni gjort er förtjänta av, såg riktigt bra ut idag gubbar & riktigt kul o vara med o :banana på er :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Vi piskade era boys fett :yoparty

Vi tyckte bara så jävla synd om er efter att ha förolämpat er på kvalet...vi på 14 plats och ni på typ 90 så vi tänkte..."Nu får vi offra oss för att göra farbror glad"...var bara zmurfen som inte lydde.....men kan meddela från säker källa att man har satans ont i axeln idag efter att ha släpat ut hojjen ur sandfållan....

Henke skrev:
Hmmm, fan gubbar jag trodde att ni skulle visa gubbarna var skåpet skall stå. :7peta

Bara att gratulera då, Micke
Tackar mjukost, det va ganska enkelt.... not :död

#57 Thundrace skrev:
Vi tyckte bara så jävla synd om er efter att ha förolämpat er på kvalet...vi på 14 plats och ni på typ 90 så vi tänkte..."Nu får vi offra oss för att göra farbror glad"...var bara zmurfen som inte lydde.....men kan meddela från säker källa att man har satans ont i axeln idag efter att ha släpat ut hojjen ur sandfållan....
Man vinner inga ERF med EN snabb förare, men det är bara att träna på och kämpa.

Zmurfjäveln är snabb som satan :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back