Moppefuckon på Sviestad

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Åkte ut för o kolla läget På Sviestad igår... fint väder o skit!

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag får syn på minst 25 moppefukcon som samlats den ena häftigare än den andra :rofl

Stannade lite när de åkte runt, runt på banan :hihi

Kände att det va dags att dra när man fick känslan av att de skulle komma fram o fråga 1000 frågor :hihi

:drool :drool :drool :drool bröööööööölllll :drool :drool :drool

sege, ska ha bilder av "moppefuckon" även på Malmby flygfält. De kom dit för att titta på de stora hojarna. De var skittuffa :rofl

sege, upp me bilderna!

Jo men nog kan ja förstå att dom vill komma o kolla på riktiga hojjar, helt okej för mig så länge dom beter sig som folk.

hehe sicka lirare.. men som nån sa.. om 5 år hänger dom här å snackar skit om sina stunt R1or å fan vet... :rolleyes:

det är väl bra att dom kör på sina moppar.. dom har ju inte så mycket annat att köra på och dom är ju intresserade..

bra moppefuckon fortsätt att köra :tummenupp

Penguin skrev:
Så ni har inte själva varit moppefuckon en gång i tiden? :tungan

Klart som fan att man va, supertrimmad Honda MT5.

Såg man en motorcykel så gjorde man allt för att den skulle varva lite eller wheela (på den tiden hette det dra på bakan).

Moppefuckon är framtidens knuttar! :tummenupp

Nejvbie skrev:
Heter det inte så fortfarande?:7peta

Jo förvisso!

Men alla ska vara så internationella och svänga sig med ord som wheelie, endo och 12 o'clock!

Du vet grupptrycket är tungt.

Tror dessutom jag var ganska tidigt ute med supermotomoped, krängde på regndäck från en 125 racer redan 1989.
Tror jag höll på i en hel dag innan jag fick på bakdäcket och slangen fortfarand var hel! :D

Last edited:
Varför alla dessa angrepp på Moppefuckon nu för tiden :va 10 gånger mer respekt för moppefuckon som börjar tidigt än nån' cool Weekend Warrior på raket som lägger omkull i första sandsträngen.

Moppefucko - RESPEKT :Bugar

håkanolsson skrev:
Varför alla dessa angrepp på Moppefuckon nu för tiden :va 10 gånger mer respekt för moppefuckon som börjar tidigt än nån' cool Weekend Warrior på raket som lägger omkull i första sandsträngen.

håller med :)
gnället kommer nog av dom som är rädda att bli från åkta av just `moppefuckon`

håkanolsson skrev:

Kan bara instämma :yoparty :banana

Mjä. Moppefuckon och moppeåkare är väl ändå en jäkla skillnad ändå. Håller med håkanolsson totalt... Men moppefuckon är ju inte bara moppeåkare som sagt...

Äsch, jag vet att folk kommer åka om mig, vare sig det är moppefolk eller RR-folk, det rör mig inte.

Moppefuckon är GAY :finger
Moppeåkare (inte sånna som har fetaste scootergrejen, utan dom som vet va det handlar om) är :yoparty

Ni har säkert varit moppefuckon hela bunten tidigare. Det är ju bara grabbar som vill åka men inte har åldern inne ännu. Som redan sagts, de är framtidens hojåkare och jag har mycket mer respekt för en snubbe som kört sen moppeåldern än en 30-åring som tagit hojkort bara för att det är tufft.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage