Moore Motor-Heta hojar

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Nån mer än jag som läst senaste Moore och känner att man vill kräkas på Robert Lagerström och Frida Karlsson ?

Yamaha MT-01
Brudmagneten som kommer att ändra ditt körsätt, oavsett vilken typ av hoj du kört tidigare. Yamaha MT-01 har en topposition bland racingmaskinerna och lämnar ingen oberörd. :3freak
Toppfart 400km/h

Suzuki Gsxr-r 1000
De grymma snabba tusenkubikarna från Suzuki har funnits sen 2001. Trots att årets modell inte har genomgått några större förändringar är Suzuki Gsx-R 1000 en stark kanditat i fighten om årets sporthoj.

Nu kör vi :fyllisar

Ninjaboy skrev:
Sämre än Bike?

Ja jag stod i affären på lunch och kikade bland tidningarna, såg på senaste bajk "Stunttips"-så gör du wheelies och stoppies, intressant tänkte jag kan vara kul att läsa.
Fick bläddra igenom den 3ggr innan jag hittade 2 små rutor i slutet på reportaget om Stuntoholics.

Victor skrev:
Den är ganska kass. Men å andra sidan så finns det ju riktiga hojtidningar om man vill läsa om hojar och inte bara glo på brudar.

Dom har en bottenstrid.

hrm jo jag köpte den ju inte för att läsa om hojar, säger bara Tilde Fröling skulle ta med henne på en åktur vilken dag som hellst. Sen skulle jag ta henne till verkstan och lära henne ett och annat.

Mattias skrev:
Edit: Fast det finns anledning att köpa nästa nummer av Moore.

Jorå, jag ska sno blaskan före alla andra på jobbet.
Efter det ska jag bänka mig framför SH och kolla när nån kastar lite bensin på elden.

Victor skrev:
Jorå, jag ska sno blaskan före alla andra på jobbet.
Efter det ska jag bänka mig framför SH och kolla när nån kastar lite bensin på elden.
Ja, det numret blir en riktig sell-out. Man får nästan skynda sig lika mycket som om man skulle köpa heroin. Shik, asså.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!