Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lurch skrev:Jag undrar mest hur man monterar själva clipset? Inre "hålet" först eller båda samtidigt eller...?
Lurch skrev:2254352Funkar det med najtråd runt låsclipset och länkplattan som det ligger emot för att säkra alltihop?
Jag undrar mest hur man monterar själva clipset? Inre "hålet" först eller båda samtidigt eller...?
.
Finns väl en aning logik i varför man har krav på säkringsnajjning med silkon på clips och att nit inte behöver göras något extra med i rr.Hård skrev:2255962Jag köpte nytt drivpaket på Addemoto. Han sade att man BÖR köra med nitlåset. Dels för att garantin ska gälla och dels för att ca 90% av alla kedjebrott sker med clips (hans siffror, har ej kollat dem).
Så jag knåpade dit clipset tills jag lämnade hojen på service idag och bad dem byta. Men där frågade de varför, för de monterar alltid clipslås...
EDIT: Kan ju tillägga att servicen gjordes på Yamaha Center i Gbg, så man kan ju tycka att de borde ha nån slags koll och erfarenhet.
Vad är rätt?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT