Moneys mek o fikadag! Lördag 1 maj

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu e det så här att jag behöver få min lilla söta enduro klar så jag kan kick some boys asses på banan. Men lilla söta enduron står som ett jävla handikapp och jag måste do my shit nu. Jag är tjej och tycker inte att det är speciellt roligt att meka så jag efterlyser sällskap och lite stöd/kunnighet/hjälp.

Det är mycket som behöver fixas på min och har äntligen fått alla grejer nu.

Därför kör vi en mek o fikadag/kväll hos mig nu till helgen. Alla är varmt välkomna och har du en egen hoj att meka med så ta med den, finns gott om plats och är vädret som i dag kan vi sitta på gården. :)

Ta med egen fika, om det är någon som vill grilla går det att fixa! :tummenupp

Plats: Moneys place
När: lördag 1 maj
Tid: 1700

jag e på, tar med vår cross oxå så vi kan fixa o trixa med den. MEN! du får fan se till o baka ngt eftersom du e värdinna för nobelgettot :) jag tar med saft haha!

Jättebra initiativ Money, men då kör jag BKK utbildning på Knudan. Men nästa gång dyker jag upp :tummenupp
Hoppas ni får en bra mekkväll.

jag e på, tar med vår cross oxå så vi kan fixa o trixa med den. MEN! du får fan se till o baka ngt eftersom du e värdinna för nobelgettot :) jag tar med saft haha!

okej okej! jag ska "baka"! :D :D

För dom som inte behöver meka utan bara är sugna på fika är oxå välkomna! Finns en spolspilta där man kan tvätta sina hästkrafter om man vill. :tummenupp

om vi har tur blir det vattenkrig :)

jag har ett stort jävla problem!! Vet itne vad fan jag har för framgafflar, finns 3 olika till just min enduro! Kan inte beställa packboxar. :( Helllllllllllllllllp!!!!

jag har ett stort jävla problem!! Vet itne vad fan jag har för framgafflar, finns 3 olika till just min enduro! Kan inte beställa packboxar. :( Helllllllllllllllllp!!!!

Enkelt att lösa!
Ut med dom gamla nu med ens och så vips vet du vad du ska ha!

Enkelt att lösa!
Ut med dom gamla nu med ens och så vips vet du vad du ska ha!

ska jag byta gafflarna eller vad menar du? vet inte ens var packboxarna sitter o där är väl massa olja? inte så enkelt när man aldrig gjort något sådant.

någon som har ett skjutmått? Tim? Tusse? Alex?

fixat! :tummenupp

Och vilket verktyg använder man om man vill gänga?:D

Jag har ett ögonmått du kan låna

Tack sötnos, men har fått svar på vad det är för kniv o gaffel :D

Och vilket verktyg använder man om man vill gänga?:D

Jag har ett ögonmått du kan låna

Tack sötnos men jag har fått svar på vad det är för kniv o gaffel :D

Last edited:

Tack sötnos men jag har fått svar på vad det är för kniv o gaffel :D

Okej då, bara en dejt kvar då