Modern Warfare 2

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Hej!

Är det någon som vet hur jag kan få tag på spelet Modern Warfare 2 på PC? Hittar ingen begagnad i bra skick som är till salu. Spelar inte alls mycket, men fastnade helt för just det spelet.

Har du spelet liggande hemma och inte längre vill ha den så köper jag den gärna.

Lite varningens finger mot begagnade spel, DRM tar sig undeliga uttryck nu för tiden, många spel har ett begränsat antal instalationer t.ex. så om nycklen du köper redan är använd kan du råka på patrull.
Och nyckelen kan vara bannad från online spel.

Tyvärr lite för skoj.. :)

Har bara inte riktigt fattat hur det fungerar med medaljer. Körde på ett internetcafé häromdagen (nörd), då hade det kontot kommit upp i level 70, allt var upplåst och allt var klarat (som att göra 3500 multikill med RPG eller vad secondary vapnet heter). Sen fanns det andra med lvl70 som lirade, deras medalj var inte alls lik min.. :confused:

Ja, det här spelet verkar vara skojj! :) Jag är absolut ingen erfaren data spel lirare, men hoppas jag får tag på det här spelet så man har någonting att fördriva tiden med till vintern. När man nu kommer ha tid. haha

En liten fråga bara.. Min dator är ju typ 3år gammalt och jag undrar om jag kommer att kunna spela spelet med följande.

Windows Vista

Grafikkort: NVIDIA GeForce 8500GT

Processor: Intel Core 2 CPU 4400, 2.00GHz, 2000MHz, 2 kärnor, 2 logiska..
2GB RAM minne

På webhallen.com står det att det krävs 3.00GHz och 3D grafikkort! :(

Last edited:
En liten fråga bara.. Min dator är ju typ 3år gammalt och jag undrar om jag kommer att kunna spela spelet med följande.

Windows Vista

2GB RAM minne

Antar att dom menar singel core cpu då dom även nöjer sig med 512mb ram, ditt grafikkort skall räcka.

Windows Vista

2GB RAM minne

Du kan ju kolla här. Det brukar vara kul. :)
Can I run it?

Tyvärr lite för skoj.. :)

Har bara inte riktigt fattat hur det fungerar med medaljer. Körde på ett internetcafé häromdagen (nörd), då hade det kontot kommit upp i level 70, allt var upplåst och allt var klarat (som att göra 3500 multikill med RPG eller vad secondary vapnet heter). Sen fanns det andra med lvl70 som lirade, deras medalj var inte alls lik min.. :confused:

När du kommer till lvl 70 kan du välja om du vill "gör en PRESTIGE" du återställer din lvl till 1 igen och låser på så vis upp möjligheten till nya medaljer.

Detta spel är fööör kul. Man blir manisk med att låsa upp alla medaljer.

Som sagt den brukar vara kul. :)

Min quadprocessor är inte dålig enligt SRL. :tummenupp
Den är rolig om du inte är helt tappad bakom tangentbordet, den slutar att vara rolig när du för 150onde gången måste förklara för en fjortis att sidan inte är pålitlig och spelet i fråga inte kommer att fungera så bra på dennes dator(i regel någon billig kontorslapptop eller 6år gammal stationär köpt begagnat för att spela på)

Den är rolig om du inte är helt tappad bakom tangentbordet, den slutar att vara rolig när du för 150onde gången måste förklara för en fjortis att sidan inte är pålitlig och spelet i fråga inte kommer att fungera så bra på dennes dator(i regel någon billig kontorslapptop eller 6år gammal stationär köpt begagnat för att spela på)

:)...

Är inte Modern Warfare 2 ett spel som man spelar via Steam? I såfall är väl en begagnad cd-key redan bunden till första köparens Steam konto och därmed förbrukad?

Yes I can run it! :) Nu så ska man bara beställa spelet! :tummenupp

BTW!! Är webhallen.com en bra sida att beställa från? :va Eller vad rekommenderar ni?

Ja, webhallen.com är en bra sida. De har dessutom det lägsta priset på just det spelet bland alla butiker :)
339:- (368:- inkl. frakt)

Jävla roligt och beroendeframkallande spel!
Lirar det på playstation 3 men är borta mycket genom jobb så funderar också på om man ska skaffa det till pc så man kan slå ihjäl lite tid när man inte är hemma:tungan

Back