MNF THe FILM!

Asså hur årkar du lägga upp denna film:tungan

aja iaf de va inte så bra på slangen :D de får ta å träna lite mer innan de tar steget upp till riktig hoj:tummenupp

Öva på då säger ja å hoppas att ni inte kommer göra samma misstag sedan på hoj:rolleyes:

inte undra på att de kostar mer o försäkra en moppe än vissa motorcyklar. :rolleyes:

haha :D här var vi negativa.. rätt impad över vissa wheelies faktiskt (menar då crossmoppe slangningarna) har man inte broms på styret så e det fanimej rätt starkt att slanga med 2 takts 50 cc moppe!

dock var det lite wannabe "viva la bam"/moppefucko på resten.. låten också ;)

Last edited:
JiMpA skrev:
2647313 haha :D här var vi negativa.. rätt impad över vissa wheelies faktiskt (menar då crossmoppe slangningarna) har man inte broms på styret så e det fanimej rätt starkt att slanga med 2 takts 50 cc moppe!

dock var det lite wannabe "viva la bam"/moppefucko på resten.. låten också ;)
haha kul att nån var posetiv iaf :D fortsätt kommerntera :yoparty

Som dom skriver i eftertexterna "sämsta film ever" :3freak & med risk att låta allt för djävla grinig så tycker jag nog att det var bland det sämsta jag har sett. Visst blir det taskig kvallitet på youtub men va fan vissa klipp såg ut som dom var filmade med en mobilkamera. musiken, klippningen & vad som framfördes i filmen var inte mycket att hänga i granen.. men likt förbannat så satt jag och kollade på hela filmen :huvet
Ja ja hoppas nästa gång dom gör en film att den blir bättre, övning ger ju färdighet :)

Hahah

Tyckte den var skitkul att se , att man inte slog ihjäl sig när man själv körde moppe är ju ett under :)

Lite skoj var den iaf, men vissa av dem verkar inte veta hur man hanterar bromsen :D
Sen 3 minuter in i filmen råkade jag vomera, blev överraskad av en fruktansvärd låt.

Kvalliten på filmen är väl en sak..annars är det väl bara åldern på utövarna som skiljer sig från andra stuntfilmer. En del börjar ju på en typ 600..vad är smartast ?

HAHAHA.. Den var fan lustig.. Men usch vilken musik :huvet

Vissa verkar ju inte fatta, filmen är inte seriös, 90% består ju av bloopers inga av dom riktiga stunters pojkarena ärju med i den. Kommer väl en seriös sen kan man hoppas=)
Och filmen ärju inte på _NÅGOT_ sätt officiel för mnf, utan bara phiilie som klippte ihop den för kul :)

:tummenupp
http://www.crazymoto.net/index.php?act=ST&f=69&t=170459&st=0#entry2299853
:D

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti