MMmmmm Banåka! =)

Pawwe

SDK Socio#2533
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 1000SS -06
Äntligen i morgon är det dags för årets första banåkning på Åsen. Fan att det skall vara vinter så länge! 09.00-18.00 en riktigt hel dag, skall bli så skönt! Ville bara meddela detta :D :tummenupp :banana

Pawwe skrev:
Äntligen i morgon är det dags för årets första banåkning på Åsen. Fan att det skall vara vinter så länge! 09.00-18.00 en riktigt hel dag, skall bli så skönt! Ville bara meddela detta :D :tummenupp :banana

Tsss, överreklamerat. Stannar hemma och slipar kåpor istället.

/Ssss

Pawwe skrev:
Vilka är arrangörerna?

Surt när det kommer regna oavbrutet hela dagen då :( Men du har väl regndäck och regnkläder så det är väl lugnt :D

*ej avundsjuk :rolleyes: *

funderar på att komma ut med min Hybrid o titta lite....
De släpper ju inte ut japs på banan :fatta!

:D

På söndag är det en "riktig" bandag på Kinnekulle, dvs alla märken är välkomna :)

Vad är det som är så konstigt med att man måste ha en
Ducati (ducati motor) för att vara med på Ducatiklubbens bankörningar :confused:

aRWe skrev:
Och alla sorter :hihi = min touringhoj
Självklart! :)
Bandagar för enskilda märken känns sååååå 1990 :hihi

Jag förstår iofs varför de bara vill ha duccar på banan, kan inte vara kul att bli omkörd av små billiga japsar :lol

;) Bandagar för enskilda märken känns sååååå 1990 :hihi

Jag förstår iofs varför de bara vill ha duccar på banan, kan inte vara kul att bli omkörd av små billiga japsar :lol[/QUOTE]

Nu ska du inte vara sur för att det inte finns någon Gixxer-klubb som ordnar superbilliga bankörningar. Sist jag var på Knutstorp med Bike-events varvade jag en GSX1000. Var det du ;)

Dino Velvet skrev:
Nu ska du inte vara sur för att det inte finns någon Gixxer-klubb som ordnar superbilliga bankörningar. Sist jag var på Knutstorp med Bike-events varvade jag en GSX1000. Var det du ;)
Så långt söder ut åker jag bara en gång om året för att hälsa på släkten :)

Klart jag är lite avundsjuk :rodnar

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...