Mitt i hetluften.

freddaj

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Hoj
Husabusa Fs650e -06 , Suzuki RMZ 450 -06 motard
Breaking News kl 05.11 =)

hade varit hos några bekanta och kollat på film, den nya american Pie och sedan följt fuglesand´s resa mot rymden. klockan började bli mkt så jag och min kusin åkte hem och parkerade bilen några hundra meter fårn lägenheten. halvägs hemma så började vi höra sirener och fick syn på en vit skåpbil med 2 polisbilar alldeles i arselt, precis när skåpbilen skulle passera oss svängde han in rätt framför oss på infarten till huslängan och fortsatte uppåt mot våran lägenhet där det är ett stop.. så han var tvungen att stanna alldeles utanför våran lägenhet och sprang från platsen. vi gick förbi skåpbilen och upp i lägenheter och nyfiket lyssna på poliserna genom förnstret... tydligen 2 motorcyklar blivit stulna en grön kawazaki och en honda tyckte jag att de sa fans i skåpbilen, sedan hämtade bärgningsbilen skåpbilen med motorcyklaran i. vad jag uppfattade så fick inte polisen tag på mannen trots att de hade sånna polisvovvar och ficklampor =)
allt detta hände inte helt oväntat i biskopsgården/sommarvderstorget.Göteborg.

skönt att bågarna kommer hamna i ägarens händer iaf..:tummenupp
hoppas han bröt foten, fick en pinne i ögat eller att björnen åt upp honom när han rymde ut i skogen...... inget tomtebesök för den grabben :)

God natt. Fredrik/

varför sprang ni inte efter & tog reda på vart dom sprang ? eller kanske till o med ingripa själva ? det hade jag iaf gjort.

wonderwizard skrev:
2655756 varför sprang ni inte efter & tog reda på vart dom sprang ? eller kanske till o med ingripa själva ? det hade jag iaf gjort.
jo men du är ju Tomas Magnum också.:D
Jag hade nog tänkt både en och två gånger innan jag ställt mig ivägen för en pundare med snutjag.

crashtestdummy skrev:
2655798 jo men du är ju Tomas Magnum också.:D
Jag hade nog tänkt både en och två gånger innan jag ställt mig ivägen för en pundare med snutjag.

Är det inte i allas intresse att mindre stölder sker & att de stölder som dock sker kan lösas snabbt & enkelt. att ta bovarna e ju bara ett +

sedan menar jag inte att man ska försöka övermanna värsta pundaren med kniven i högsta hugg. men iaf att följa efter & kanske leda polisen rätt

men polisen var alldeles efret med bilarna men de var väll för lata eller dålig kondis för att springa efter en liten bit, de tog dit en schäffer iställer som skulle leta på pundaren, men den rullade sig mest i gräset och bet i kopplet.. Så illa är det, ett skott i benet kunde han gott haft..

crashtestdummy skrev:
2655798 jo men du är ju Tomas Magnum också.:D

bra tänkt, efter att jobbat med stölder och skit i 10 år så skulle jag inte rekomendera att stå i vägen för en pundare med kniv

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti